Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، با درخواست و پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ‌ملی بزرگسالان و برنامه ریزی‌های سازمان تیم های ملی ، شش ورزشکار پس از حضور در اردوی داخلی ، از تاریخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر به تور جهانی سوئد و اپن جهانی اسپانیا اعزام ‌می شوند .
تیم ‌تنیس روی میز مردان بزرگسال کشورمان این شانس را دارد که در صورت تلاش ورزشکاران و تدارکات لازم و ارتقای رنکینگ ‌تیمی در ۶ ماه پیش رو ، نیم ‌نگاهی به صعود در مسابقات جهانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا تمرینات داخلی با حریفان ایرانی و خارجی و اعزام به تورهای جهانی برای نفرات مختلف پیش بینی شده است ، ضمن اینکه احتمال حضور در دو تور جهانی به جز میادین بین المللی سوئد و اسپانیا تا قبل از جهانی ۲۰۱۸ نیز توسط سازمان تیم های ملی در حال برنامه ریزی می باشد که قطعا ‌وضعیت فنی ورزشکاران در تورهای ایرانی پیش رو و ارتقا در رنکینگ ملی در انتخاب و اعزام ورزشکاران به میادین بین المللی بی تاثیر نخواهد بود .‌

نفرات اعزامی به سوئد و اسپانیا :

پنج ورزشکار برتر رنکینگ ملی و نفر اول رنکینگ جهانی به شرح ذیل‌ اعزام می شوند :

۱.نوشاد عالمیان (نفر اول ایران در رنکینگ ‌جهانی)
۲.افشین نوروزی (نفر اول رنکینگ ملی)
۳.نیما‌ عالمیان(نفر دوم رنکینگ ملی)
۴.امین احمدیان(نفر سوم رنکینگ ملی)
۵.میعاد لطفی(نفر چهارم رنکینگ ملی)
۶.محمد علی رویین تن(نفر پنجم رنکینگ ملی)
در همین راستا‌ جمیل لطف الله نسبی به عنوان سرمربی تیم ‌ملی هدایت فنی ورزشکاران را در میادین پیش رو بعهده خواهد داشت ، ضمن اینکه وحید انتطاری قهرمان سابق کشور و رئیس کمیته امور استان ها و توسعه فدراسیون ، سرپرستی تیم اعزامی و نمایندگی فدراسیون را در سوئد و اسپانیا عهده دار خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی به میزبانی جزیره کیش از (۶ لغایت ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته اول و از تاریخ (۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته دوم در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان