Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، چهاردهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان از جمعه به میزبانی شهر کازان روسیه آغاز شده است و فردا این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

در ادامه رقابت‌های امروز حمید رضا قلی پور در وزن ۹۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «میشل زهار» لبنانی را شکست داد. وی امروز(دوشنبه)برای صعود به دیدار نهایی به مصاف "دانیل فلورین" از کشور رومانی رفت و با شکست این سانداکار به فینال مسابقات راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی پور فردا(سه شنبه) در فینال این رقابت‌ها به مصاف "ژیانگ یی" خواهد رفت.

سیفی نماینده وزن 70 کیلوگرم ساندای تیم ملی کشورمان برای صعود به دیدار نهایی به مصاف «عبدالهادی» از الجزایر رفت و با شکست حریف خود به فینال مسابقات راه یافت.

یوسف صبری نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده روسیه رفت و با برتری مقابل این حریف راهی فینال شد.

معین تقویی نماینده وزن 85 کیلوگرم تیم ملی ساندای مردان در نیمه نهایی الجزایر را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

همچنین شهربانو منصوریان نماینده وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تیم ملی بانوان با شکست نماینده هندوستان به فینال مسابقات راه یافته بود و الهه منصوریان سانداکار وزن منهای 52 کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان ایران نیز به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی