Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اقدام های انجام شده در خصوص حکم فیفا برای مهدی طارمی، گفت: تیم حقوقی بین‌المللی با دقت در حال بررسی سوابق برای ثبت اعتراض به دادگاه عالی ورزش است و به وقت مقتضی مستندات و ادله این باشگاه ارائه خواهد شد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از باشگاه پرسپولیس، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته برای حکم اخیر فیفا بیان داشت: سال گذشته پس از اعلام شکایت باشگاه ترکیه‌ای ریزه اسپور از باشگاه پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی، به اقتضای ماهیت وظایف خود پس از جمع‌آوری مدارک و مستندات، اقدام به پاسخگویی کردیم و آنچه برای واحد حقوقی احراز گردیده، بازیکن قبل از خروج از ایران با باشگاه متبوع به توافق رسیده و حتی این موضوع از سوی مقامات مسئول باشگاه در هفته های پایانی لیگ برتر در مصاحبه‌ها اعلام شده است و لیکن متاسفانه بازیکن در دوره استراحت و تعطیلات تیم به کشور ترکیه سفر کرده و متعاقبا اخبار توافقات وی با یک تیم ترکیه‌ای از طریق رسانه‌ها منتشر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی جمشیدی با بیان اینکه در همان زمان با بازیکن و وکیل ایشان تماس حاصل شد که اظهار داشتند هیچ قراردادی از سوی طارمی با آن باشگاه ترکیه‌ای منعقد نشده است، گفت: تفاهم نامه مقرر شده بین بازیکن و باشگاه مشروط به شرایطی است که در صورت تحقق آن شروط منجر به قرارداد اجرایی خواهد شد و در این راستا نیز هیچ گونه وجهی از سوی بازیکن از باشگاه ترکیه‌ای اخد نشده است.
مدیر حقوقی پرسپولیس، گفت: سپس با توجه به کودتا در ترکیه، نامبرده به کشور بازگشته و پس از جلساتی که با مسئولین باشگاه داشته است، قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت کرده است. بدیهی است کلیه موارد مذکور به همراه مستندات آن به فیفا ارائه شده است. شایان ذکر است؛ فدراسیون از تمام جریانات فوق برابر مکاتبه‌ای که آمده مطلع بوده است.
وی در خصوص واگذاری اقدامات حقوقی باشگاه به وکیل طارمی، اظهار کرد: متاسفانه از این فرصت ایجاد شده بعضی اشخاص آگاهانه و بعضی نیز شاید ناآگاهانه منویات داخلی خود را ابراز کرده ‌اند و صرف نظر از اینکه طرح مباحث حقوقی همیشه مستلزم ارائه مستندات است، بعضی افرادی که علاقه خاصی به مصاحبه دارند و از هر فرصتی برای تریبون به دست گرفتن استفاده می‌کنند و علی الخصوص اینکه در شب بازی پرسپولیس با الهلال به دلایل نامعلوم و بدون مستندات اتهاماتی را که در هیچ دادگاه صالح به اثبات نرسیده است به مدیریت باشگاه منتسب کرده ‌اند که طرح این ادعاها به دور از اخلاق رسانه‌ای و ورزشی می‌باشد و این حق را نیز برای باشگاه و مسئولین محفوظ می‌باشد تا مراتب را از سوی مراجع صلاح پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: به اطلاع هواداران می‌رسانیم که واحد حقوقی باشگاه مستقلا از همان ابتدا با در نظر گرفتن حقوق و منافع باشگاه اقدامات لازم را انجام داده است و وظایف خود را به هیچ کسی محول نکرده است. به اضافه اینکه در حال حاضر یک تیم حقوقی بین‌المللی با دقت در حال بررسی سوابق برای ثبت اعتراض به دادگاه عالی ورزش است و به وقت مقتضی مستندات و ادله این باشگاه ارائه خواهد شد.
جمشیدی در خصوص ادعای برخی مبنی بر وایز مبلغ جدایی طارمی به باشگاه ریزه اسپور، گفت: تا به این لحظه در این خصوص وجهی به باشگاه پرداخت نشده است. اگر بین بازیکن با اشخاص ارتباطی هست، بی‌اطلاعیم و باید از خود افراد سئوال شود.
وی در رابطه با شانس بخشیده شدن محرومیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکن، خاطرنشان کرد: برابر قانون، ما درخواست دستور موقت خود را به همراه اعتراض به دادگاه عالی ورزش تقدیم خواهیم کرد اما به هر حال تصمیم گیرنده دادگاه عالی ورزش است. امیدواریم بتوانیم نظر مساعد برای لغو تصمیم فیفا را اخذ کنیم.
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اقدامات باشگاه برای حل مشکل طارمی، گفت: با توجه به اینکه بازیکن و وکیلش از ابتدا مستقلاً اقدامات خود را انجام داده‌اند و باشگاه از اقدامات ایشان بی‌اطلاع بوده است. به هر حال در مدت قانونی بازیکن اختیار دارد که از رأی صادره اعتراض کند.
ورزشی **9118**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی