Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد کردستان گفت: در مرحله اول و دوم جشن عاطفه‌ها يک ميليارد ميليون تومان کمک‌هاي مردمي در سطح استان جمع‌آوري شد. هيوا رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در سنندج، اظهار داشت: در طول سال بخشي از درآمدها و 25 درصد از منابع بودجه‌اي کميته امداد کردستان، از محل مشارکت‌هاي مردمي تأمين مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: براي مرحله اول و دوم جشن عاطفه‌هاي امسال، جمع‌آوري يک ميليارد و 300 ميليون تومان کمک‌هاي مردمي پيش‌بيني شده بود.
معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد کردستان با اشاره به اينکه در حال حاضر 7 هزار دانش‌آموز تحت پوشش امداد استان هستند، تصريح کرد: با نيازسنجي انجام شده در مرحله نخست که 23 و 24 شهريور ماه امسال با همکاري آموزش و پرورش انجام شد توانستيم بيشترين ميزان کمک‌ها را جمع‌آوري کنيم.
وي ادامه داد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 23 شهريور ماه امسال در سطح معابر اصلي و مرحله دوم هم 24 شهريور ماه در يکهزار مصلاي نماز جمعه استان برگزار شد که با مشارکت مردم خير و نوع‌دوست کردستاني يک ميليارد تومان کالاهاي نقدي و غيرنقدي جمع‌آوري شده است.
اهداي 2450 بسته لوازم‌التحرير به مناطق محروم کردستان
رحيمي افزود: همزمان با بازگشايي مدارس دو هزار و 450 بسته لوازم‌التحرير 100 هزار توماني از طرف موسسه حضرت رقيه تهران و 300 ميليون تومان در قالب دو هزار و 350 پک بسته‌بندي شده لوازم‌التحرير از سوي اصناف و بازاريان تهران به دانش‌آموزان نيازمند کردستاني اهدا و اين کمک‌ها بر اساس نيازسنجي شهرستان‌هاي مختلف استان در بين دانش‌آموزان بي‌بضاعت استان توزيع شد.
19 مهرماه مرحله سوم جشن عاطفه‌ها برگزار مي‌شود
وي با اشاره به اينکه مرحله سوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه جاري در سطح مدارس استان کردستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در سطح مدارس استان هماهنگي‌هاي لازم انجام شده و 70 هزار پاکت براي مدارس مقطع ابتدايي آماده شده تا در بين والدين دانش‌آموزان جهت کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت و نيازمند توزيع شود.
معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد کردستان در مورد توزيع اقلام در بين دانش‌آموزان هر شهرستان گفت: سهميه هر شهرستان بر اساس نيازهاي فردي دانش‌آموزان همچون لوازم‌التحرير، کيف، کفش و پوشاک مشخص و در بين آنان توزيع مي‌شود.
وي تصريح کرد: دو هزار و 450 بسته اقلام لوازم‌التحرير که به استان کردستان اهدا شده در مناطق محروم که شيب زيادي از محروميت دارند توزيع مي‌شود.
معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد کردستان در مورد ميزان رشد کمک‌هاي مردمي استان در جشن عاطفه‌هاي امسال خاطر نشان کرد: انتظار داريم در سه مرحله برگزاري جشن عاطفه‌ها حداقل 20 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشيم و خوشبختانه چون تعامل بين مسئولان استان وجود دارد انصافاً نحوه جمع‌آوري کمک‌ها و نحوه توزيع آنها در زمان خيلي سريع انجام مي‌شود و اکثر کمک‌هايي که جمع‌آوري مي‌شود در بين افراد نيازمند جامعه توزيع خواهد شد.
کميته امداد کردستان هيچ دخل و تصرفي در کمک‌هاي جمع‌آوري شده مردمي ندارد
وي با اشاره به اينکه 100 درصد کمک‌هاي جمع‌آوري شده در همان مدارس هزينه مي‌شوند و کميته امداد هيچ دخل و تصرفي در آنها ندارد، گفت: کميته امداد حلقه رابط بين خيرين و افراد نيازمند جامعه است تا بتواند فرهنگ احسان، انفاق و نوع‌دوستي را به نسل‌هاي بعدي انتقال دهد.
رحيمي هدف از برگزاري جشن عاطفه‌ها را انتقال فرهنگ نوع‌دوستي به نسل نوجوان و نسل‌هاي آينده عنوان کرد و افزود: مرحله سوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه جاري در سطح يکهزار مدرسه استان برگزار خواهد شد و 70 هزار پاکت کمک‌هاي نقدي در بين والدين دانش‌آموزان متمکن با هدف کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت کردستان توزيع مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند بود.
محمد باسره افزود: در این مدت با مشارکت مراکز نیکوکاری، هئیت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیران و مردم نیک اندیش استان در قالب پخت و توزیع غذای گرم، راه‌اندازی میز‌های افطاری ساده و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در میناب
وی گفت: کمیته امداد استان با همکاری و همراهی آحاد جامعه، تعداد ۲۰۷ آشپزخانه اطعام مهدوی را در طول ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد که در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار دست غذای گرم طبخ و بیش از یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده آماده‌سازی و بین نیازمندان توزیع کردند.
مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷*، در یاری‌رسانی به نیازمندان واقعی استان مشارکت کرده و همراه این نهاد باشند.

دیگر خبرها

  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • شور و شعف کردستانی‌ها از حمله موشکی سپاه به اسرائیل+فیلم
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی