Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهمترین اولویت‌های کاری‌اش در استان متبوعش، اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها راه توسعه و بالندگی را فراهم کرد که مستلزم همراهی تمامی مردم ، مجمع نمایندگان استانی و مسئولان محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این استان در بخش نیروی انسانی مستعد، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی دارد و از سویی هم دارای نعمات الهی متعددی است، گفت: در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حلقه‌های متعدد نفتی، معادن، اراضی حاصل‌خیز و آب‌های مناسبی هستیم و از سویی در مناطق سردسیری نیز، این استان از نعمت آب و هوای مناسب، صنایع، جنگل‌ها و مناطق متعدد گرشگری برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ با بهره‌گیری از این مزایا می‌توان استان را از شرایط کنونی خارج کرد و سرعت توسعه را شتاب بخشید.

احمدی تاکید کرد: بنده شناختی خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارم و تنگناها و مشکلات گذشته، حال و آینده آن را بررسی کرده‌ام.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ با فعال شدن پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توان این استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرد و در حوزه کاهش نرخ بیکاری گام‌های مثبتی برداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی و شاید مهمترین اولویت ما در دولت دوازدهم در این استان کاهش نرخ بیکاری خواهد بود، بیان کرد: باید از تمامی امکانات برای توسعه این استان بهره بگیریم تا بتوانیم سرعت توسعه را شتاب ببخشیم و مشکلات مردم را نیز به حداقل برسانیم.

احمدی تاکید کرد: از تمامی دلسوزان و اقشار مختلف می‌خواهیم ما را در راه خدمات رسانی به مردم این استان همراهی کنند تا شاهد رشد و بالندگی دیارمان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم تمام تلاشم را برای رضایتمندی آنان در حوزه‌های مختلف به کار بگیرم و خود را وقف خدمتگزاری به مردم این استان کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج