Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:48:35 GMT

فیلم/ سازمان اطلاعات روسیه به داعش رو دست زد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۸۷۳۸

‍‍‍‍‍‍

تیم ترور و بمبگذاری داعش در شهر مسکو که چچنی تبار بودند و قصد حملات انتحاری در مراکز عمومی این شهر را داشته اند. توسط سازمان اطلاعات مرکزی روسیه (اف اس بی) دستگیر شدند.

دریافت 4 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و مابقی از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها تامین می‌شود.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از نکات ویژه در تدوین بودجه ۱۴۰۳، شاخص محورشدن برنامه و بودجه بر اساس اسناد بالا دستی است، اظهار کرد: در این راستا اهداف سازمان فاوای شهرداری اصفهان شامل بهبود تجربه مشتری، افزایش پایداری خدمات، هوشمندسازی خدمات و ارزش‌آفرینی از دارایی‌ها است، همچنین شاخص‌هایی از جمله متوسط پایداری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعداد خدمات الکترونیکی، غیرحضوری و هوشمند و سهم از اقتصاد دیجیتال برای کمی کردن اهداف مذکور تعیین شده است.

وی افزود: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و باقی‌مانده از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها در سال آینده تأمین خواهد شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان بیان کرد: حدود ۲۰ درصد بودجه موضوع فاوا شهرداری به پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمندسازی تعلق گرفته و باقی‌مانده آن به ایجاد خدمات جدید همچون توسعه فیبرنوری، اصلاح شبکه‌های ارتباطات و محلی، ارتقای مرکز داده موجود و تولید سامانه‌های جدید اختصاص داده شده است.

فردانی با اشاره به سامانه‌های جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح «اصفهان من» شامل میز خدمت و اپ، توسعه فیبر نوری در پنج منطقه، سامانه یکپارچه مالی شهرداری، تشخیص هوشمند تخلفات ساختمانی، به‌روزرسانی نقشه‌های پایه شهر بر بستر بانک اطلاعات داده‌های مکانی (SDI) از سامانه‌های با اهمیت این سازمان است.

وی گفت: برای پروژه‌های هوشمندسازی از جمله جانمایی و طراحی مجموعه پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل مرکز داده پشتیبان، مرکز پایش و کنترل هوشمند شهر اصفهان، تأمین پلتفرم شهر هوشمند، راه‌اندازی اشیا هوشمند، تکمیل پروژه نصب پلاک‌های آبی با QR هوشمند، ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

فردانی ادامه داد: کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان و میز هوشمندسازی به ریاست شهردار اصفهان، با توجه به لزوم یکپارچگی، هماهنگی و تعامل بین‌بخشی برای دستیابی به اهداف سازمان، همچون گذشته نقش بسزایی در رسیدن به شهر هوشمند و شهر زندگی خواهند داشت.

کد خبر 747412

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد