Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی مهدی‌نیا با اشاره به اصلاح ورودی و خروجی پارک آبشار شهرضا، اظهار کرد: برای اصلاح ورودی پارک آبشار طرحی توسط مشاور آماده و در شورای ترافیک شهرستان مطرح شد.

وی افزود: طرح اصلاح ورودی و خروجی پارک آبشار در استان رد شد و در حال حاضر این طرح در استان در حال تغییر و اصلاح است و زمانی که طرح اصلاح شد آن را اجرایی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرضا با اشاره به بهسازی و ایمن سازی پارک‌های سطح شهر، گفت: 8 پارک براساس دستورالعمل‌های استانداری در شهرستان ایمن‌سازی شد، همچنین 6 پارک محله‌ای از نظر کفپوش ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرضا برای ایمن سازی پارک‌ها در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان هزینه کرده است، بیان داشت: 3 پارک بزرگ شهرستان و زمین‌های بازی آن به‌زودی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان تجهیز می‌شود.

مهدی‌نیا تأکید کرد: 15 سال بود که شهرداری در زمینه بهسازی و ایمن سازی پارک‌ها اقدام مؤثری انجام نداده بود و از اول مهر کار بهسازی و ایمن سازی پارک‌ها در شهرضا آغاز شد.

وی در پایان با اشاره به مناسب‌سازی تعدادی از خودپردازها برای معلولان، اذعان کرد: از میدان شهدا تا چهارراه طالقانی که خیابان‌های مرکزی شهر هستند طرح بهسازی پیاده‌روهای آن در حال بررسی است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح اصلاح ورودی پارک آبشار شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان