Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:00:50 GMT

11 کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی زنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۹۸۴۸

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: محور های مواصلاتی استان زنجان در 24 ساعت گذشته چهار فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور های مواصلاتی استان زنجان به صورت روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته سه تصادفات فوتی و جرحی در محور های مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: در تصادفات رخ داده تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب آلودگی و عدم استفاده از کمر بند ایمنی خسارت های جبران ناپذیری از خود بر جا گذاشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی پژو 405 در محور فرعی خدابنده (روستای بولاماجی به محمد آباد) خبر داد ، تصریح کرد: این حادثه راس ساعت 11 صبح روز گذشته رخ داده که نیروهای امدادی و پلیس راه به موقع در محل حضور پیدا کرده اند.

شیر محمدی با اشاره به اینکه راننده پژو 405 بدون گواهینامه و سرنشین اضافه حرکات نمایشی انجام داده و منجر به واژگونی وسیله نقلیه شده، افزود: سه سرنشین عقب به علت عدم استفاده از کمر بند ایمنی از خودرو به بیرون برتاب شده و به علت جراحات وارده در دم فوت کرده اند و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل که وضعیت جسمانی مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تخطی از سرعت مطمئنه، اجرای حرکات نمایشی علت اصلی این حادثه بوده است، عنوان داشت: راننده بدون اجازه والدین بدون گاوهینامه و سرنشین اضافه اقدام به رانندگی کرده که در این راستا 3 فوتی و 2 مصدوم برجا گذاشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد زنجیره ای سه وسیله پژو ، پراید و پیکان در محور زنجان -میانه خبر داد و اضافه کرد: این حادثه راس ساعت 14 عصر روز گذشته رخ داده و دو مصدوم بر جا گذاشته است و علت حادثه در دست بررسی قرار دارد.

شیر محمدی از واژگونی سواری پراید در اتوبان زنجان- قزوین خبر داد و خاطرنشان ساخت: ساعت هشت صبح امروز سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی با گاردریل برخورد کرده و واژگون شده است.

وی ادامه داد: حادثه رخ داده یک فوتی و سه مصدم برجا گذاشته که مصدومان توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بر اثر شدت بارش ها برخی محورهای مواصلاتی مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی، ر اظهار کرد: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به‌علت طغیان رودخانه‌ها وآبگرفتگی آبنماها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود مسدود است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و راهداری در کنار پلیس به خدمت رسانی و کمک به حادثه دیدگان و بازگشایی معابر مشغولند، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

کد خبر 750283

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه