Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدتقی جغتایی رئیس انجمن علوم اعصاب ایران، گفت: این کنگره علمی توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علوم اعصاب ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، انستیتو روانپزشکی تهران، ‌دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، ‌انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از برگزاری این کنگره را ساخت یک پل ارتباطی میان دانشمندان علوم اعصاب پایه و بالینی با هدف کشف طرز کار مغز، درمان بیماری های نورولوژی، و چگونگی استفاده از فن آوری های نوین در این حوزه دانست و گفت: این کنگره با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از اندیشمندان، پژوهشگران و درمانگران حوزه علوم اعصاب و با شرکت ۱۰ سخنران برجسته بین المللی برگزار خواهد شد.

مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی تاکید کرد: مقالات و تازه های علمی این کنگره برای متخصصان نورولوژی، جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، متخصصان علوم اعصاب، فیزیولوژی آناتومی، نورورادیولوژی، رادیولوژی، ایمونولوژی، روانشناسان و متخصصان حوزه های مربوط به مهندسی مانند برق، مکانیک، مهندسی پزشکی و فیزیک قابل استفاده خواهد بود.

رئیس کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی همچنین به بخش های جانبی این کنگره اشاره کرد و افزود: بخش های دانش آموزی، دانشجویی و دستیاری از بخش های جانبی کنگره هستند که به ترتیب توسط دانش آموزان خلاق در حوزه علوم اعصاب، دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران نورولوژی و روانپزشکی برگزار می شود. همچنین امسال برای دومین بار بخشهای جشنواره عکس و فیلم، و تقدیر از برترین مقاله و برترین پایان نامه در حوزه علوم اعصاب به کنگره افزوده شده است.

همچنین انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در نظر دارد در این کنگره از تعدادی از پژوهشگران جوان حوزه های علوم اعصاب (زیر ۳۵ سال) با اهدای جوایز «اهوازی» تقدیر نماید. این جایزه که به یاد پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری بنام جایزه اهوازی نامگذاری شده است به تعدادی از سخنرانان و ارائه دهندگان پوستر اختصاص خواهد یافت.

701

دکتر محمدتقی جغتایی علوم اعصاب ایران رئیس انجمن علوم اعصاب ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود