Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:39:20 GMT

فرمانده انتظامی استان البرز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۰۷۶۹

فرمانده انتظامی استان البرز منصوب شد

تهران- ایرنا- سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: سردار عباسعلی محمدیان با حکم سردار حسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی به سمت فرمانده انتظامی استان البرز منصوب شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی پیش از این از انتصاب سرداران اسحاقی، کامرانی صالح و مهدیان به ترتیب به سمت فرماندهی انتظامی استان های گیلان، همدان و لرستان خبرداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سخنگوی نیروی انتظامی سی ام مردادماه از انتصاب سردار عباس زاده به سمت فرمانده انتظامی استان خورستان خبر داد.
منتظرالمهدی پیش تر از انتصاب فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: سردار محمد قنبری با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب شد.
همچنین منتظرالمهدی شانزدهم مرداد ماه از انتصاب سردار حسین رحیمی به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داده و افزوده بود: با حکم فرمانده نیروی انتظامی، سردار حسین ساجدی نیا به سمت معاون عملیات نیروی انتظامی منصوب شد.
به گزارش ایرنا، سردار رحیمی پیش از انتصاب به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، چهار سال به عنوان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان فعالیت داشت و فرماندهی انتظامی استان لرستان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از جمله سوابق کاری او به شمار می اید.
همچنین با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی،طی 10 روز گذشته فرماندهان جدید نیروی های انتظامی اصفهان و خراسان منصوب شدند.
سخنگوی نیروی انتظامی در این خصوص اعلام کرد با حکم فرمانده ناجا، سردار معصوم بیگی به سمت فرمانده انتظامی اصفهان و سردار قادر کریمی به سنت فرمانده انتظانی خراسان رضوی منصوب شدند.
پیش از این سردار مهدی معصوم بیگی جانشین پلیس پیشگیری و سردار قادر کریمی جانشین نیروی انتظامی تهران بزرگ بودند.
اجتمام** 9105 ** 1776
تنظیم:معصومه نیکنام ** انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری