Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش سرعت وزش باد در بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوب و شرق استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی تا چند روز آینده شاهد وجود آسمانی پایدار در سراسر استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این پایداری هوا، خود را به شکل آسمانی صاف تا کمی ابری نشان خواهد داد، گفت: گاهی در بخش‌های غربی استان این وضعیت تا قسمتی ابری هم احتمال حضور خواهد داشت، همچنین در مناطق مرکزی استان غبار صبحگاهی را شاهد خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه سرعت وزش باد در بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوب و شرق استان نسبتاً شدید خواهد بود، افزود: بیشینه دمایی در اکثر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بیشینه دمایی اصفهان را برای امروز 31 درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: کمینه دمایی هوایی اصفهان برای خنک‌ترین ساعات امروز 15 درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها خور و بیابانک با 39 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با سه درجه سانتی گراد بالای صفر را به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی در مرکز استان بر کیفیت هوا تأثیرگذار خواهد بود، گفت: این تأثیر به حدی نخواهد بود که کیفیت هوا را ناسالم برای گروه‌های حساس بکند ولی تا مرز این مسئله پیش خواهد رفت.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد وضعیت هوایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز گفت: بیشترین آلودگی و غبار در این منطقه وجود داشته و شرایط خوبی برای دید در این منطقه وجود نخواهدداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۸اردیبهشت) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش از امروز تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت) در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه

روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

احتمال وزش باد در پایتخت

آسمان تهران امروز صاف تا قسمت ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که در شب افزایش وزش باد را خواهیم داشت. فردا نیز همین شرایط برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد است؛ همچنین از فردا روند تدریجی افزایش دما در سطح استان تهران را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان