Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی کلانتری که پیش‌تر در نخستین نشست خبری خود، معترف شد از حیات وحش چیزی نمی‌داند، حالا و پس از گذشت یک ماه از کشته شدن توله خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان به مدیرکل حراست و مدیرکل بازرسی سازمان محیط زیست دستور داد با خاطیان این مسئله برخورد شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با فاش شدن راز مرگ توله خرس قهوه‌ای گلستان ;i توسط تعدادی از مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از پای در آمده بود، رئیس سازمان محیط زیست مجبور به واکنش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی کلانتری که پیش‌تر در نخستین نشست خبری خود، معترف شد از حیات وحش چیزی نمی‌داند، حالا و پس از گذشت یک ماه از کشته شدن توله خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان به مدیرکل حراست و مدیرکل بازرسی سازمان محیط زیست دستور داد با خاطیان این مسئله به‌طور جدی برخورد شود.

وی پس از کسب اطلاع از موضوع ضرب و شتم توله خرس توسط ماموران محیط زیست در پارک ملی گلستان به جزینی‌زاده؛ مدیرکل حراست و فرید؛ مدیرکل بازرسی سازمان دستور داد به فوریت این موضوع را بررسی و با خاطیان در محیط زیست گلستان به‌طور جدی برخورد شود .

گفتنی است، 13 شهریور ماه امسال یک قلاده توله خرس قهوه‌ای به روستای ترجنلی از توابع شهرستان گالیکش در حاشیه پارک ملی گلستان نزدیک شده بود؛ در حین عملیات زنده‌گیری این توله خرس یکی از اعضای شورای این روستا زخمی شد اما متاسفانه در جریان مذکور، این توله خرس توسط تعدادی از مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از پای در آمد.

راز مرگ توله خرس گلستان فاش شد؛ ضرب و شتم توسط مسئولان + فیلم

انتهای پیام/

R1365/Psaadati/S2,23/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشاهده خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید + ویدئو
  • مشاهده خرس قهوه‌ای توله‌هایش در اقلید (فیلم)
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید +فیلم
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله اش در اقلید
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • تصاویری از خرس و پلنگ در پارک ملی گلستان
  • شیراز چگونه یک کلان‌شهر بدون آلودگی هوا شد؟
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری