Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:00:46 GMT

جاده هراز بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۱۶۶۰

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت که محور هراز ( آمل- تهران) برای اجرای عملیات راهسازی و ترانشه برداری از ساعت 7 صبح سه شنبه تا 18 عصر به روی خودروهای عبوری بسته است.
عباسعلی نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات راهسازی و ترانشه برداری فردا (چهارشنبه) هم ادامه می یابد و به همین دلیل فردا جاده هراز از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رانندگان توصیه کرد از محور کندوان (چالوس - کرج) و سوادکوه ( قائمشهر- تهران) به عنوان محورهای جایگزین جاده هراز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه استفاده کنند.
هراز ، پرترافیک ترین محور ایران محسوب می شود. روزانه به طور میانگین 40 هزار دستگاه خودرو در این محور تردد می کنند.
در سال های اخیر به دلیل ریزش سنگ از کوه های حاشیه جاده هراز بر روی خودروهای عبوری تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند یا مصدوم شدند.
تازه ترین مورد مربوط به روز شنبه هفته جاری است که ریزش سنگ از کوه به سه دستگاه خودرو آسیب رساند و چهار زخمی بر جا گذاشت.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران برای جلوگیری از ریزش سنگ های معلق طرح ترانشه برداری را در فصول مختلف سال اجرایی می کند.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 3 هزار و 600 کیلومتر آن راه اصلی است . سالانه در این محورها 400 میلیون دستگاه خودرو تردد می کنند.
پسندیدم 0 برچسب ها جاده هراز

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان