Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی انتظامی استان البرز گفت: سردار عباسعلی محمدیان به سمت فرماندهی انتظامی استان البرز منصوب شد.

سرهنگ محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با حکم فرمانده ناجا سردار عباسعلی محمدیان به سمت فرماندهی انتظامی استان البرز منصوب شدند.

سردار محمدیان پیش‌از این رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان