Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ)؛ این شرکت با در اختیار داشتن ۷۵۰ هزار کارت‌خوان فروشگاهی، رتبه دوم سهم از بازار تراکنش‌های این ابزار پذیرش را در اختیار دارد.

در حال حاضر سپ به ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از راهکارهای مبتنی بر کارتخوان به بیش از ۱۵ بانک کشور می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت با تمرکز بر ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک به مشتریان، تقویت شبکه ارتباطی، استفاده از برندهای معتبر سازنده کارت‌خوان و توسعه نرم‌افزاری، توانسته است در بازارهای رقابتی جایگاه ویژه­ای را از آن خود کند و به­ روزترین و با کیفیت­ ترین خدمات پرداخت را با سرعت و امنیت بالا ارائه دهد.

شایان ذکر است کارت‌خوان ­های سپ با قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های فروش، نرم‌افزارهای حسابداری و ترازوهای دیجیتال امکان پرداختی ساده و مطمئن را برای پذیرندگان فروشگاهی فراهم نموده است.

متقاضیان برای دریافت دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان سپ با شماره تلفن ۸۴۰۸۰-۰۲۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرام حیدری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در شاخص فاوا (IDI) در رتبه بیست‌وپنجم کشور است که در زیر شاخص دسترسی رتبه ۱۵، در زیر شاخص استفاده رتبه ۲۹ و در زیر شاخص مهارت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی افزود: پهنای باند ورودی استان کردستان ۵۷۰ گیگ بر ثانیه است که میزان استفاده دیتا در استان ۲۱۰ گیگ بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خاطرنشان کرد: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

حیدری یکی از مزیت‌های رقابتی کردستان را وجود شرکت‌های متعدد دانست و اضافه کرد: ۱۰۴ شرکت عضو نظام صنفی رایانه‌ای در کردستان وجود دارد که ۵۶ مورد آن فعال هستند.

وی گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان ۶۲ مورد است که ۱۶ مورد آن در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: طرح آموزشی «ایران دیجیتال» سال گذشته در تعدادی از استان‌های کشور کشور اجرایی شد و این طرح امسال نیز در استان کردستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 747480

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان