Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا: از نظر آماری یکی از علت های اصلی مشاهده ارتعاشات بالا در ماشین آلات دوار نابالانسی های جرمی در قطعات در حال چرخش می باشد لذا انجام بالانس های جرمی با کیفیت مناسب در محل نصب ماشین و یا به صورت مجزا با نصب جداگانه اجزاء دوار بر روی دستگاه بالانس و انجام بالانس های دینامیکی کارگاهی بر اساس استاندارد ISO 1940 وبا استفاده از چارت Quality Balance می تواند کمک به سزائی به کاهش ارتعاشات ماشین و افزایش کیفیت و صحت کارکرد ماشین آلات شود لذا بر همین اساس از بدو راه اندازی کارخانه با انجام بالانس های کارگاهی با وزن های زیر 10تن تا کنون و انجام بالانس هاس دینامیکی در محل نصب ماشین آلات از سال 1382به بعد توسط گروه CM (مدیریت مهندسی تولید و توزیع برق) تلاش شده تا ارتعاشات کاهش پیدا کرده و از وارد شدن تنش های دینامیکی به ماشین آلات جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه همین رویکرد برای اولین بار در مورخه01/06/1396شافت و پروانه رزرو مکنده های EGFآگلوماشین4 با وزن بالای 13تن و طول6متر و قطر پروانه2900mmبعد از طراحی وآماده سازی 5عدد کوپل و یاتاقان فولادی و تکستولیتی توسط پرسنل تعمیرگاه الکتریکی و نصب شافت و پروانه بر روی دستگاه بالانس کارگاه اگزاستر بخش آگلومراسیون در دو مرحله با رعایت نکات ایمنی راه اندای شد .

ضمن اینکه عملیات بالانس دینامیکی بر اساس استاندارد ISO 1940توسط بخش CM طی چند مرحله راه اندازی و توقف و شناسائی نقطه سنگین،با اعمال وزنه 4500گرمی بالانس دینامیکی تک صفحه ای بر روی شافت و پروانه مذکور انجام شدکه در نتیجه ارتعاشات در تکیه گاه های ماشین بالانس در دور305RM به 0.2,0.8mm/s کاهش پیدا کرد . همچنین میزان نابالانسی مجاز باقی مانده برای شافت مذکور در دور1500rpmبر اساس استاندارد1940 به 43گرم برای هر صفحه به دست آمد که این میزان نابالانسی بسیار کمتر از نابالانسی مجاز باقی مانده در دور 1500rpm برای روتور مذکور بود .

بعد از اتمام بالانس،شافت و پروانه بر روی مکندهEGF.2 نصب و راه اندازی شد وماشین با ارتعاشات پایین در پروسه تولید قرار گرفت. و عامل کاهش هزینه های بالای بالانس های کارگاهی خارج از کارخانه شد.

در پایان جا دارد از پرسنل زحمت کش گروهCM و تعمیرگاه الکتریکی و تمامی عزیزانی که در این امر مهم مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر نماییم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته‌ است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند