Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» به همراه هیات رئیسه بنیاد با امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیدارها به مناسبت انتصاب امیر صالحی و حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی از سوی فرمانده معظم کل قوا و انتخاب امیر حاتمی از سوی رئیس جمهور و کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس جهت عرض تبریک و آرزوی موفقیت صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: مدتی پیش معاول اول قوه قضائیه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات، استعفا را پذیرفتم.

وی افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم.

معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای سخنگوی جدید قوه قضائیه شد + عکس

اژه‌ای اظهار کرد: براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

رئیس قوه قضائیه به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار شخصیتی توانمند و اهل کار میدانی و تعامل است.

توضیحات حجت‌الاسلام اژه‌ای را ببینید:

کد خبر 845378 برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

دیگر خبرها

  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم