Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودروی رنو pk تعداد ۶۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

کشف ۶۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از خودروی رنو پی‌کیسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان از کشف ۶۴ قبضه سلاح شکاری خبر داد و گفت: شب گذشته ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد در مسیر ورودی آزادراه خرم آباد به پل زال به یک خودروی عبوری رنو p.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

k مشکوک شده و اقدام به بازرسی از آن می‌کنند.

وی گفت: در این بازرسی ماموران موفق به کشف ۶۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز می‌شوند که به نحو ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود.

این مقام قضایی بیان کرد: در این رابطه دو سرنشین خودرو بازداشت شده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

رازانی در پایان گفت: متهمین قصد داشتند این اسلحه‌ها را به شهر خرم آباد منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی این قاچاق اسلحه ناکام ماند.

انتهای پیام/د

۶۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از خودروی رنو کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان خوسف گفت:  ماموران گشت کلانتري 12 ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموريت و گشت زني در محور روستايي اين شهرستان، يک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشيه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ مهدي بهمدي با بیان اینکه  ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حيوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده ، افزود: این بره آهو برای نگهداري و رها سازي در دامان طبيعت به کارکنان اداره محيط زيست شهرستان تحويل داده شد. 


وی ضمن تاکيد بر حفظ منابع زيستي و حيات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده اين چنين مواردي، مراتب را به سازمان هاي مرتبط گزارش دهند. 

دیگر خبرها

  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف