Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی با حضور سه کارگردان و نویسنده تئاتر جواد کبودراهنگی ، علیرضا دهقانی و امیر مشهدی عباس ارزیابی آثار متقاضی حضور در این بخش را آغاز کرد.
آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال نیز توسط سه هنرمند تئاتر کودک و نوجوان سهیلا احمدی فر ، مهدی قلعه و مهدی کلهر انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمحمدجواد کبودراهنگی بازیگر ، کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر و یکی از هنرمندان شناخته شده استان همدان در کنار علیرضا دهقانی کارگردان ، مدرس تئاتر و بازیگر که سال ها در حوزه تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی به تولید آثار نمایشی پرداخته و امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را بر عهده خواهند داشت.
سهیلا احمدی فر نویسنده ، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نیز در کنار مهدی قلعه رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر ، بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و مهدی کلهر نویسنده ، بازیگر ، مدرس و کارگردان تئاتر و از هنرمندان فعال تئاتر همدان اعضا هیات انتخاب بخش خردسال جشنواره بیست و چهارم شدند.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذر ماه 1396 و در استان همدان برگزار می شود.
7523/2087
تنظیم کننده خبر: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام درخون ملت ایران است و بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. در بارگاه منور علی بن ابی‌طالب نوای حیدر حیدر با مداحی کودک خردسال  سید امین حسینی  طنین انداز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است