Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که با توجه به حواشی اخیر تیم فوتبال نفت طلائیه تهران و پاس نشدن چک مالک باشگاه به نظر می رسید بازیکنان این تیم در تمرین امروز(سه شنبه) شرکت نکنند اما تمرین امروز از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد. شنیده می شود جهانیان در ساعات پایانی شب گذشته چک بازیکنان نفت را به میزان ۱۰ درصد مبلغ قرارداد آن ها پاس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین تمرین نفتی ها پس از انتخاب مجدد حمید درخشان به عنوان سرمربی نفت طلائیه بود. البته نفتی ها در این تمرین زیر نظر پژواک کرم پور، نیما نکیسا و فرهاد چیذری تمریناتشان را پیگیری کردند و قرار است تمرینات تاکتیکی این تیم عصر امروز برگزار شود.

مراسم معارفه حمید درخشان عصر امروز با حضور مالک باشگاه نفت طلاییه برگزار می شود.

همچنین بازیکنانی مانند هاشم بیگ زاده و سامان آقازمانی که با نظر علی کریمی از تیم نفت طلائیه کنار گذاشته شده بودند در تمرین امروز این تیم شرکت کردند.

حال باید دید آیا حمیدرضا جهانیان که در روزهای اخیر بازیکنان نفت را به دلیل تمرین کردن زیر نظر علی کریمی به جریمه سنگین تهدید کرده بود این امر را عملی می کند یا خیر؟

انتهای پیام/

تمرین بازیکنان نفت زیر نظر درخشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عجیب از محمد دانشگر

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند.

این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کارهای دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی