Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکری گفت: متاسفانه سایت معلوم الحالی با مدیریت ضد انقلاب، همچون «خوره» به جان نیروهای انقلابی افتاده و هر روز به بهانه‌های واهی به‌دنبال تخریب اعتماد عمومی به نظام است.

وی افزود: این سایت با توسل به اطلاعات جعلی و دروغ به ترور شخصیت ها و مقامات کشوری و لشکری اقدام کرده است؛ یک روز به تخریب آقای عارف و امروز به ناحق و دروغ نام لاریجانی را بر سر زبان ها انداخته است، با این ادعا که ایشان تابعیت کشور کانادا دارد و فرزندانش در آن کشور زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی‌پور در ادامه گفت: این ادعای کذب در حالی مطرح می‌شود که ما نمایندگان می‌دانیم ایشان دو فرزند پسر دارند که یکی در حوزه علمیه قم مشغول به طلبگی و دیگری دانشجوی دکترا در تهران است و در ایام ماه محرم و عزاداری‌ها نیز او را دیدیم و تا امروز نیز هیچ سفر خارجی نداشته است، از این رو از مسئولان، خواهان برخورد با این سایت دروغ‌افکن و شایعه‌پرداز را داریم.

وی با تأکید بر اینکه وزیر ارتباطات باید در این باره جوابگو باشد، عنوان داشت: این وزیر می‌تواند اقدام لازم را انجام دهد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، این در حالی است که مجلس یکی از ارکان اصلی نظام است و همانطور که امام‌(ره) و همچنین مقام معظم رهبری فرموده‌اند مجلس در رأس امور است، اما ضد انقلاب‌ها مجلس و نمایندگان را نشانه می‌گیرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: از شما می‌خواهم که به وزیر ارتباطات بفرمایید که جلوی ضدانقلاب و شایعه‌پراکنی آنها در فضای مجازی را بگیرند؛ چرا از حیثیت مجلس به‌ویژه رئیس آن دفاع نمی‌کند؟

علی مطهری نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر نماینده مجلس گفت: صحبت‌های شما نیز خود به نوعی انتشار این مطلب بود؛ چرا که حالا یک سایت در گوشه‌ای مطلبی را منتشر کرده است؛ البته احساس مسئولیت شما قابل تقدیر است، اما اینگونه مطالب در سایت ها و کانال های تلگرامی زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در این مورد اگر مطلب مذکور در سایت های خبری منتشر شده باشد، هیات نظارت بر مطبوعات می تواند وارد شد و به عنوان مدعی العموم پیگیری کند و اگر در کانال های تگلرامی درج شده باشد، کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه مستقر در وزارت ارتباطات می تواند به موضوع ورود کرده و اگر شاکی خصوصی باشد، می‌تواند از طریق اولی پیگیری خواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه درباره مقامات کشور حرف‌های زیادی زده می‌شود، اما مردم به این راحتی نمی‌پذیرند و همانطور که شما فرمودید از پسران رئیس مجلس یکی طلبه و دیگری دانشجوی دانشگاه شریف است و تاکنون پای آن‌ها به خارج از کشور نرسیده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو