Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی مجلس تاکید کرد: در پی انتشار مطالبی در خصوص نظام پارلمانی مذاکراتی با آقای لاریجانی داشتم و با توجه به انتساب موضوع به ایشان از سوی برخی رسانه‌ها، نظر ایشان را در این زمینه جویا شدم. آقای لاریجانی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که نظری در این رابطه ندارد.بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس درباره انتشار مطالبی در مورد تغییر نظام انتخاباتی از ریاستی به پارلمانی گفت: در پی انتشار مطالبی در خصوص نظام پارلمانی مذاکراتی با آقای لاریجانی داشتم و با توجه به انتساب موضوع به ایشان از سوی برخی رسانه‌ها، نظر ایشان را در این زمینه جویا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ آقای لاریجانی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که نظری در این رابطه ندارد.

سخنگوی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنابراین موضوع مطروحه از سوی آقای یوسفیان‌ملا، نظر شخصی ایشان است که از سوی برخی نمایندگان نیز دنبال می‌شود و البته قابل احترام است و ربطی به آقای لاریجانی ندارد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان حق دارند در موضوعات مختلف، اظهارنظر کنند اما انتساب این مباحث به آقای لاریجانی صحت ندارد.

بهروز نعمتی برای اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر نشد و صرفاً مطالب ذکر شده را در قالب یک دست‌نوشته در اختیار یکی از خبرنگاران قرار داد تا در تمامی رسانه‌ها منتشر شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد

محمد رضا کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیمه شب گذشته دو تن و ۱۲۰ کیلوگرم از یک خودرو عبوری نیسان کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این خودرو از نیشابور عازم شهریار بود که در شاهرود زمین گیر شد.

وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه شهید نوری شاهرود موفق به شناسایی این محموله شدند، افزود: محموله به طور ماهرانه، حرفه‌ای و به شکل کتابی چیده شده بود که در نوع خود نادر است.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه یگان حفاظت با هرگونه مصادیق قاچاق چوب به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: راننده دستگیر پرونده فرد تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

کشاورزان اضافه کرد: تخریب حوزه محیط زیست و منابع طبیعی قابل جبران نیست و لذا حراست و حفاظت آن یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم هر گونه تخریب را حتماً گزارش دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 6098674

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی