Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@10:46:09 GMT

سامانه سهام عدالت بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۳۶۴۵

سامانه سهام عدالت بازگشایی شد

اقتصاد > اقتصاد‌ ایران - همشهری آنلاین:
دوشنبه ۱۰ مهرماه سامانه سهام عدالت بازگشایی شد و مشمولین این سهام می‌توانند تا پایان مهرماه صورت حساب خود را افزایش دهند، همچنین آن ها مهلت دارند تا شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای مهرماه سال جاری سامانه سهام عدالت برای به‌روزرسانی بسته شد و اعلام شد که فرصت افزایش صورت حساب سهام عدالت به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تعطیلی سامانه برای به‌روزرسانی ۱۰ روز به طول می‌انجامد. ۱۰ مهرماه پس از گذشت این مدت سامانه سهام عدالت بازگشایی شده و مشمولان سهام عدالت می‌توانند حساب خود را در این سامانه چک کنند.

نکته مهم اینکه چندی پیش در جلسه شورای عالی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تصمیم گرفته شد که مهلت افزایش صورت‌حساب سهام عدالت تا سقف یک میلیون تومان تا یک ماه دیگر تمدید شود. در این جلسه که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد، بیان شد که بخش اندکی از مشمولان سهام عدالت موفق به پرداخت مابه‌التفاوت صورت‌حساب خود شده‌اند و اسحاق جهانگیری تاکید کرد که لازم است مهلت تعیین شده تمدید و به مردم اطلاع‌رسانی شود تا سایر مشمولین سهام عدالت بخواهند در صورت تمایل الباقی مبلغ سهام تخصیص یافته خود را پرداخت کنند.

در نتیجه از روز گذشته مشمولان سهام عدالتی که صورت‌حساب خود را افزایش نداده بودند تا پایان مهرماه مهلت دارند تا سقف یک میلیون تومان صورت‌حساب سهام عدالت خود را افزایش دهند. در ماه‌های گذشته سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرده بود که در پایان شهریورماه سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۱۳۹۵ را تا پایان شهریورماه پرداخت می‌کند، اما ظاهرا این موضوع مقداری به تاخیر افتاده و در هفته‌های آینده باید منتظر این باشیم تا سود سهام عدالت برای دو دهک کم درآمد جامعه به حساب آنها واریز شود.

گفتنی است مشمولان سهام عدالت همچنان فرصت دارند شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کنند تا در موعد مقرر سود سهام عدالت به حساب آنها واریز شود.

در همین زمینه: فرصتی دوباره برای مشمولان سهام عدالت فرصت تمام و سامانه سهام عدالت بسته شد آخرین فرصت افزایش حساب سهام عدالت | سامانه از اول مهر بسته می‌شود سود سهام عدالت هفته آینده به‌حساب مشمولان واریز می‌شود افزایش حساب سهام عدالت فوت‌شدگان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینه در جمع مسئولان و فعالان فرهنگی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: توصیه‌های مکرر برای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به استاندار سمنان و دیگر مسئولان داشته‌ایم.

وی بیان اینکه توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها و استانداردها در سراسر استان سمنان صورت گیرد، افزود: اگر غیر این انجام شود، عدالت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات صورت نگیرند بنده مسئولیت شرعی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

مطیعی همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی بیش از پیش فعالان فرهنگی و اجتماعی میامی در جریان سازی و تصمیم‌سازی های فرهنگی تاکید کرد و گفت: میامی ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که باید به حرکت در بیاید.

وی خواستار ترویج مقوله نذر فرهنگی در شهرستان میامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: «نذر فرهنگی» همواره به مثابه یکی از راهکارهای تأمین مالی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان خواست تا پای صحبت‌های جوانان و نخبگان و فعالان فرهنگی و دانشجویان و روحانیان و… بنشینند و مسائل آنها را مورد رصد قرار دهند.

مطیعی افزود: اینکه یک فعال فرهنگی، مذهبی، سیاسی یا اجتماعی موضوعی را به مسئولان تذکر دهد جای خوشحالی است چراکه این فرد می‌توانست نسبت به محیط خود بی‌دغدغه و بی‌توجه باشد اما از روی دغدغه مندی آن متذکر می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش مهر، در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی میامی مسائل مورد نظر خود را بیان کردند.

کد خبر 6095921

دیگر خبرها

  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات