Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه بررسی مسائل هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان از سوی مدیرکل ارشاد اصفهان پیشنهاد تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران به باغ موزه برای جذب گردشگر ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداستان اصفهان، با تاکید و درخواست استاد محمود فرشچیان جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، محمدعلی طرفه معاون امورعمرانی استانداری اصفهان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان، فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی و محمدحسن قائدی‌ها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان در این دیدار با اشاره به سفر اخیر استاد فرشچیان به اصفهان اظهار داشت: استاد فرشچیان در سفر اخیر به اصفهان نسبت به ساعت و محتوای درسی ارائه شده در هنرستان و همچنین شرایط موزه هنرستان هنرهای زیبای اصفهان اظهار نگرانی داشتند که این جلسه به منظور بررسی مسائل مطرح شده توسط این هنرمند بی بدیل اصفهان و ایران برگزار شده است.

زرگرپور گفت: در هنرستان هنرهای زیبا آثار هنری بسیار ارزشمندی وجود دارد و تاکنون تلاش‌های بسیاری برای حفظ این آثار انجام شده که جای تشکر دارد اما شرایط کنونی نیز ضرورت ارتقا و تغییر را نیاز دارد.

وی همچنین در ادامه به محتوا و ساعات درسی برخی از رشته‌های هنری هنرستان که موضوع نگرانی استاد فرشچیان بود اشاره کرد و خواستار پیگیری رفع این مسئله شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با تقدیر از نگاه ویژه استاندار به مسائل فرهنگی و هنری استان گفت: امسال و همچنین سال‌های قبل هنرستان هنرهای زیبای پسران و دختران اصفهان در کشور رتبه نخست را کسب کردند و هنرستان هنرهای زیبای پسران از دیرباز جایگاه ویژه و برتری در کشور داشته است.

ارزانی افزود: پیشنهاد شده است با تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران به باغ موزه می تواند در جذب گردشگران موثر باشد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای زیبای ساسنگ

(تصاویر) روستای زیبای ساسنگ

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای زیبای ساسنگ
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است