Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم «جدایی نادر از سیمین» قرار است روز جمعه 14 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآید و «کپی برابر اصل» نیز 18 مهر در سانس ساعت 18 در پردیس کوروش نمایش داده خواهد شد.

سایت ایندی وایر به تازگی اسامی بیست و پنج بازیگر سرشناس زن قرن اخیر را اعلام کرده است؛نام لیلا حاتمی نیز برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» در این فهرست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فهرست همچنین به بهانه تمجید از ژولیت بینوش برای بازی در فیلم «کپی برابر اصل» از شیوه کارگردانی عباس کیارستمی تجلیل شده است.
لیلا حاتمی در رتبه هجدهم و ژولیت بینوش در رتبه بیستم این فهرست قرار دارند.

سایت ایندی وایر درباره لیلا حاتمی و بازی او در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نوشته است:« لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی مانند یک فرمانده مصمم رفتار می‌کند که علاقه دارد تا محیط اطراف خود را کنترل و آرام کند و به سمت افراطی‌گری حرکت نکند با این حال انعطاف‌پذیری او در برابر اطرافیان نیز نکته بسیار مثبتی است.»

در بخش دیگر از این مطلب؛ نویسنده سایت ایندی وایر با اشاره به فیلم کپی برابر اصل و بازی ژولیت بینوش می‌نویسد:« یکی از مواردی که به طور پیوسته در مورد فیلم‌های عباس کیارستمی جالب است این است که چگونه کیارستمی احساسات را به خوبی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد ذهنیت را بر قلب تنظیم می‌کند. همین مسئله در بازی ژولیت بینوش نیز مشهود است و وی نیز بسیار چمشگیر بازی می‌کند و یک نقش رازآمیز را به خوبی نشان داده است.»

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان