Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سئوال مشترکی که از سوی اصحاب رسانه از حاضران در نشست کمیته فنی استقلال در پایان دومین نشست رسمی آنها صورت گرفت و پاسخ مشترکی هم به آن داده شد، مواضع جدید باشگاه استقلال در قبال سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری دو بازیکن با تجربه این تیم بود.

اعضای کمیته فنی و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ‌های مشابهی در مواجهه با این پرسش دادند و تقریبا همه آنها توپ را در زمین سرمربی جدید انداختند و ادامه حضور این دو بازیکن را منوط به نظر وینفر شفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی شرط ادامه حضور رحمتی و جباری در استقلال رضایت شفر اعلام شده که براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار مهر، اغلب اعضای کمیته فنی استقلال و تصمیم سازان در این باشگاه روی بازگشت رحمتی به این تیم نظر مثبتی ندارند. البته این موضوع هنوز به تصویب نهایی نرسیده و این تصمیم قطعی نیست.

در همین رابطه احتمال این که بعد از قطع قطعی همکاری باشگاه با رحمتی، آبی‌ها باید یک دروازه‌بان جانشین وی نمایند زیاد است. برخی شواهد نشان می‌دهد استقلالی‌ها بی‌تمایل به آغاز دوباره همکاری با وحید طالب لو نیستند.

طالب لو فصل گذشته برای تیم فوتبال فولاد بازی کرد اما از ابتدای فصل به دلیل سفر به آمریکا و تولد فرزندش در هیچ تیمی عضویت ندارد و بازیکن آزاد است و در صورتی که آبی ها قصدشان برای به خدمت گرفتن او جدی باشد، طالب لو می‌تواند بعنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

همچنین به زودی یک مربی دروازه بان به جای حمید بابازاده مربی سابق دروازه بان‌های این تیم هم به کادر فنی آبی پوشان اضافه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز