Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@02:50:30 GMT

خط و نشان شهردار رباط کریم برای بدهکاران

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۵۰۷۶

خط و نشان شهردار رباط کریم برای بدهکاران

تین‌نیوز |

شهردار رباط کریم گفت: مطالبات باید به حساب شهرداری برگردد و با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد میرزمانی، طی جلسه ای که با حضور معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری رباط کریم مجموعه بسیار خوبی است، باید آهنگ حرکت به جلو سرعت بیشتری پیدا کند تا خدمات هرچه بهتر و سریعتر به شهروندان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزمانی افزود: باید اهتمام ویژه ای نسبت به تسریع در انجام امور ارباب رجوع و صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ممکن صورت گیرد چرا که رسیدگی به امور ارباب رجوع از مهمترین اولویت های من می باشد.

وی گفت: بسیاری از کدهای درآمدی غیر فعال است و لازم است در این بخش برنامه ریزی لازم صورت پذیرد و حوزه درآمد موظف است تمامی کدهای درآمدی را فعال کند.

شهردار رباط کریم با اشاره به رونق کسب و کار در شهر افزود: برای بخش خصوصی حداکثر امتیازات و مزایا را در نظر خواهیم گرفت و تلاش می کنیم تعاملی دو سویه با رویکرد بهره برداری و منفعت سرمایه گذاران در نظر داشته باشیم تا در این راستا سرمایه گذار به بهره وری مورد نظرش برسد و پروژه های ما نیز به کارایی برسند و مردم از اثر بخشی این طرح ها بهره مند شوند.

وی در پایان به پیگیری وصول مطالبات شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: مطالبات شهرداری باید به حساب شهرداری برگردد و در این خصوص با هیچکس تعارف ندارم، سرمایه این شهر باید در این شهر و به نفع مردم هزینه شود و باید مطالبات شهرداری پیگیری و وصول شود چرا که همه ما یک خانواده بزرگ به نام شهرداری هستیم و باید در هر حوزه ای که مسئولیت داریم به فکر خدمت به مردم باشیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج