Web Analytics Made Easy - Statcounter

از افتتاح مجهزترین ورزشگاه نیشابور پس از بیست سال تنها مخروبه ای بیشتر به جای نمانده است که نشان از عدم مصرف صحیح بودجه بیت المال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، ورزشگاه انقلاب نیشابور که کلنگ آن در سال1370 و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی بر زمین خورد اکنون پس از بیش از بیست سال در حال تبدیل شدن به مخروبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه دارای یک سالن سرپوشیده و زمین وزشی 15هزار نفری است که سالن سرپوشیده آن در سال1384به بهره برداری رسید.

تنها25درصد پیشرفت پس از دو دهه

پروژه مجموعه ورزشی انقلاب تاکنون حدود 25تا30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و حدود شش سال است که به‌طور کامل متوقف‌شده است.

هاجر چنارانی، نماینده نیشابور و فیروزه در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل این ورزشگاه گفت: امسال برای اولین بار مصوب کردیم از محل اعتبارات 9درصد تعرفه مالیات بر ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دهیم که این بودجه به پروژه های ملی و استانی ما اختصاص پیدا می کند.

اختصاص 38میلیارد تومان بودجه برای ورزش خراسان

وی ادامه داد: در مرحله اول 38 میلیارد تومان برای ورزش استان خراسان در نظر گرفته شد که متأسفانه برای ورزشگاه انقلاب نیشابور از این بودجه هیچ سهمی در نظر گرفته نشده بود که با پافشاری های زیاد سهمی را برای تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور اختصاص دادیم.

چنارانی گفت: طی دیدار اخیر بنده با وزیر ورزش و جوانان نیز مصوب شد تعدادی از سکوهای این ورزشگاه آماده تا به مرور زمان ادامه کار تکمیل شود.

گرمابی، دیگر نماینده نیشابور در خصوص این ورزشگاه گفت: طی جلسه با نوبخت، معاون رئیس جمهور دستور دریافت 71 میلیارد ریال بودجه مورد نیاز این پروژه را دریافت کردم که وزیر ورزش دستور لازم برای تکمیل ورزشگاه به میزان دو هزار نفر را صادر کرد.

هیچ عملی تاکنون برای تکمیل فاز اول این ورزشگاه صورت نگرفته است

ترشیزیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور در خصوص آخرین وضعیت این ورزشگاه گفت: اتفاقی تاکنون برای این پروژه نیفتاده است، قرار شده نمایندگان با نصب سه هزار صندلی کار را آغاز کنند، ولی عملا هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه اتمام این پروژه زیاد است وزیر ورزش قول تکمیل فاز اول این پروژه را با نصب سه هزار صندلی، تأسیسات و زمین چمن را دادند.

اکنون و با توجه به وضعیت موجود داستان نیمه تمام ماندن این ورزشگاه هنوز ادامه دارد و خبری از تکمیل آن نیست که نیشابوریان را در حسرت داشتن یک ورزشگاه مجهز خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های کاخک و روشناوند، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.

اکبری افزود: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با وجود این که ساختمان خانه جوان شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت خانه جوان گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.

اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۴ طرح ورزشی با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال طی سال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها زمین چمن مصنوعی و خانه ورزش روستا‌های رهن، مند، ریاب، گوهردشت، نوده، روچی، نوده میرمحراب، فودنجان و نجم آباد و آماده سازی مرحله نخست گود باستانی روستای بیلند و سه سالن و باشگاه ورزشی در گناباد و بیدخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت