Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رهبر انقلاب اسلامي «حفظ امنيت، عزت و احترام حجاج» را از جمله دل‌نگراني‌هاي مهم خود خواندند و گفتند: بر اساس گزارش مسئولان، حجاج امسال از حفظ احترام و عزت خود در اغلب موارد راضي بوده‌اند، اگرچه برخي موارد تخلف نيز گزارش شده که بايد پيگيري شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حضرت آيت الله خامنه‌اي در ديدار سرپرست حجاج ايراني، مسئولان و دست‌اندرکاران حج امسال با ابراز خرسندي از بازگشت همراه با سلامت و عزت حجاج ايراني، به وجود يک جبهه بين‌المللي و عظيم تبليغاتي در مقابل جمهوري اسلامي اشاره و خاطرنشان کردند: راه مقابله با اين جبهه خطرناک، روشنگري و برخورد تبليغاتي فعال و تهاجمي است و حج يکي از مراکز اصلي و اساسي براي اين اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آيت الله خامنه‌اي با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاري حج، گفتند: روز بازگشت حجاج با سلامت و عافيت، براي ما همچون يک روز عيد و روز جشن است.
رهبر انقلاب اسلامي «حفظ امنيت، عزت و احترام حجاج» را از جمله دل‌نگراني‌هاي مهم خود خواندند و افزودند: بر اساس گزارش مسئولان، حجاج امسال از حفظ احترام و عزت خود در اغلب موارد راضي بوده‌اند، اگرچه برخي موارد تخلف نيز گزارش شده که بايد پيگيري شود.
ايشان با اشاره به وجود يک جبهه بسيار خطرناک و فعال و مجهز به انواع وسائل و امکانات تبليغاتي در مقابل جمهوري اسلامي، گفتند: نظام اسلامي ظرفيت و توان فراواني براي ايستادگي و تهاجم عليه اين جبهه دارد و فرصت حج بهترين منبر تبليغي براي ارتباط گرفتن با مردم دنيا و خنثي‌کردن تبليغات طرف مقابل است.
حضرت آيت الله خامنه‌اي، تعطيل يا محدود کردن ظرفيت‌هاي ارتباطي ايران با مردم در حج همچون دعاي کميل، مراسم برائت، اجتماعات و همايش‌هاي تبليغي را ترفند دولت سعودي عليه جمهوري اسلامي خواندند و افزودند: امروز در دنياي اسلام، تعداد بي‌شماري از نخبگان مايل به شنيدن حقيقت از زبان جمهوري اسلامي هستند، بنابراين بايد مسائل مهمي همچون استکبارستيزي، افشاي ماهيت غرب، برائت از دشمنان اسلام و مضامين بلند دعاي کميل را با ادبيات نافذ، لحن خوب و استدلال عميق از طريق ابزارهاي نوين تبليغاتي به مخاطبان منتقل کنيد.
ايشان، وجود ابهام در ذهن مخاطبان در اثر حجم انبوه تبليغات منفي عليه کشورمان را طبيعي خواندند و خاطرنشان کردند: در زمان برگزاري حج، مسئولان سعودي با وقاحت و بي‌حيايي تمام در تلويزيون ظاهر شدند و عليه جمهوري اسلامي، حرف زدند و طبيعي است که اين حرف‌ها در مردم عادي ساير کشورها ابهام‌آفرين است، اما بايد با ارتباط با مردم، ابهامات را رفع کنيد و حصار طرف مقابل را بشکنيد.
رهبر انقلاب اسلامي همچنين بر انتقال اقلام مصرفي زائران از ايران تا حدامکان تأکيد کردند و در خصوص کاهش بازارگردي حجاج ايراني، افزودند: اگر اين گزارش بر اساس بررسي‌هاي دقيق باشد، جاي خوشوقتي است.
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسکر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني با بيان گزارشي از فعاليت‌هاي انجام گرفته، شعار حج امسال را «حج، معنويت، اقتدار ملي و همبستگي اسلامي» خواند و گفت: با زحمات شبانه‌روزي تلاش شد تا امنيت و عزت حجاج ايراني تامين شود و آنان با رضايت به کشور برگردند.
همچنين آقاي محمدي رئيس سازمان حج و زيارت در گزارشي با اشاره به معنويت و نظم حجاج ايراني، گفت: «هماهنگي بعثه و سازمان حج»، «تدوين ساختار ويژه مديريت بحران»، «برپايي خيمه‌هاي جديد در عرفات»، «مديريت منظم حمل و نقل»، «توجه به امنيت و تغذيه زائران»، «آموزش کارگزاران و اقدامات ويژه پزشکي» از جمله نقاط قوت حج امسال بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل