Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون تنیس روی میز در پی مراودات ماه های اخیر باچین توانست تا از یکی از مربیان سرشناس تنیس روی میز چین برای حضور در ایران دعوت کند.

لی یان لین مربی چینی است که برای همکاری کوتاه مدت با فدراسیون تنیس روی ‌میز وارد ایران شد.

این مربی چینی که سابقه فعالیت در کمپ ژندینگ تحت نظر فدراسیون آن کشور را در کارنامه خود یدک می کشد، مدتی نیز با فدراسیون قطر همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی یان لین قرار است به مدت سه ماه با کادر تیم‌ های ملی رده های مختلف سنی به همکاری پرداخته و این همکاری در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

خلاصه ای از رزومه این مربی چینی شرح ذیل می باشد:

نام : لی یان لین

تاریخ تولد : 26 ژانویه 1955

مدرک تحصیلی : کارشناسی

مربی تمرینات تمرکزی تیم ملی جوانان چین از سال 1997 تا 2003

مربی تیم ملی جوانان چین در سال 2002 اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا شرقی در اوساکای ژاپن با کسب مقام دوم تیمی و اول انفرادی

مربی تیم ملی جوانان چین در سال 2003 اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان در اتریش با کسب مقام اول تیمی و اول دوبل

سابقه مربیگری در 15 کشور جهان

مربی بازیکنان مطرحی همچون

لیو شیون چینی

گایو نینگ سنگاپوری

لی پینگ چینی (تیم ملی قطر)

دینگ نینگ چینی

لیو شیون چینی

مربی جوانان تیم ملی چین

ده سال سر مربی کمپ ژندینگ

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد

دریافت 14 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این نخستین باری است که یک کشور چنین ماموریتی انجام می دهد.

چین در همین راستا یک موشک لانگ مارچ5 همراه کاوشگر حدودا 8 متریک تنی چانگ6 در ساعت 9:27 دقیقه دیروز به وقت گرینویچ از مقر پرتاب فضایی ونچانگ در جنوب جزیره هاینان به فضا پرتاب کرد. چانگ 6 قرار است در حوضچه آیتکن واقع در قطب جنوب و در قسمت دور افتاده ماه فرود بیاید که همیشه دور از زمین است. این کاوشگر قرار است نمونه های سنگ و خاک را از ماه جمع آوری و به زمین بفرستد.

این عملیات نقطه عطف دیگری در برنامه اکتشافات فضایی چین به حساب می آید. این کشور در سال 2018 میلادی برای نخستین بار ماموریت چانگ 4 به ماه را انجام داد. کاوشگر این ماموریت در قسمت دورافتاده ماه فرود آمد. در 2020 میلادی نیز در ماموریت چانگ5 برای نخستین بار پس از 44 سال نمونه هایی از خاک ماه جمع آوری و به زمین ارسال شد. اکنون چین با انجام ماموریت چانگ 6 احتمالا به نخستین کشوری تبدیل می شود که نمونه هایی از قسمت مخفی ماه به زمین می آورد.

محققان، دیپلمات ها و مقامات سازمان فضایی کشورهای مختلف از جمله فرانسه، ایتالیا، پاکستان و اتحادیه اروپا هنگام پرتاب این موشک در حضور داشتند. تمام این کشورها محموله ای را همراه کاوشگر چانگ6 به ماه فرستاده اند.

کد خبر 6096177

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین