Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری باخرز اعلام کرد: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت بنای شهدای گمنام باخرز حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که تاکنون حدود 700 میلیون ریال هزینه شده و 800 میلیون ریال دیگر برای اتمام طرح مورد نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، شهرستان باخرز در سوم مهرماه سال 92 میزبان سه لاله سرخ گمنامی بود که حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را با خود به اینجا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشییع و خاک سپاری سه شهید گمنام در این روز با استقبال پرشور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه باخرز همراه بود و مردم از این سه شهید گمنام همچون فرزندان خودشان تکریم کردند.

بعد از مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، مسئولان شهرستانی و استان بارها و بارها قول های زیادی در خصوص ساخت بنایی در خور جایگاه این عزیزان دادند و در دهه فجر 93 عملیات احداث بنای شهدای گمنام باخرز با حضور سردار نجاتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی آغاز شد و علاوه بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری، مبلغ 200 میلیون ریال نیز از سوی خیرین در نظر گرفته شد.

اما با گذشت سه سال از آغاز این پروژه، تنها اسکلت نیمه تمام این بنا است که بر فراز شهر باخرز خودنمایی می کند و قول های شهردار سابق باخرز و دیگر مسئولین فقط در حد وعده باقی مانده است.

برای پیگیری این موضوع به سراغ سرپرست شهرداری باخرز رفتیم. اسماعیل پور با اشاره به واگذاری طرح ساخت بنای شهدای گمنام شهرستان باخرز به پیمانکار گفت: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت بنای شهدای گمنام باخرز حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که تاکنون حدود 700 میلیون ریال هزینه شده و 800 میلیون ریال دیگر برای اتمام طرح مورد نیاز است.

وی افزود: این طرح تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این درحالی است که هنوز هیچ اعتباری به شهرداری در خصوص این طرح واگذار نشده است و انتظار داریم مسئولان شهرستان و استان نسبت به شهرداری باخرز مساعدت داشته باشند تا با تخصیص اعتبار شاهد اتمام طرح در سال جاری باشیم.

سرپرست شهرداری باخرز بیان داشت: امیدواریم مسئولان و دست اندرکاران شهرستان باخرز که جایگاه و مسئولیت خود را از جانفشانی و ازخود گذشتگی همین شهدای عزیز دارند، با پیگیری و تأمین اعتبار لازم، روند ساخت بنای شهدای گمنام باخرز را سرعت بخشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برای بار دیگر هوای بارانی کرمان پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079154 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار