Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-16@08:25:21 GMT

جامعه مروج سکس و خشونت قربانی خود می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۵۹۶۵

جامعه مروج سکس و خشونت قربانی خود می شود

بزرگترین جنایت تاریخ در آمریکا رقم می خورد و مردی از پنجره های هتل به سوی مردمی که نمی شناسد آتش می گشاید.

گروه بین الملل: بزرگترین جنایت تاریخ در آمریکا رقم می خورد و مردی از پنجره های هتل به سوی مردمی که نمی شناسد آتش می گشاید. در حقیقت این شیوه از قتل که با خودکشی قربانی پایان می گیرد را می توان تروری کور نامید که توسط روان پریشان، سرخوردگان اجتماعی و کسانی که تحت تاثیر بعض و کینه و عداوت اجتماع قرار گرفته اند، صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز، کسی که با اقدام به تیراندازی بزرگترین جنایت بشری را از سال 1949 تا کنون رقم می زند، در حقیقت با هیچ یک از کشته شدگان خصومت شخصی ندارد و تنها با هدف ارعاب و وحشت در جامعه است که دست به کشتار می زند.

وی نیز مانند بسیاری از مهاجمانی از این دست، پیش از رسیدن پلیس خودکشی می کند تا رازهای پرونده اش سر در گم باقی بماند.

لاس و گاس در حالی غرق در خون و وحشت شد که این مرکز خود یکی از بزرگترین مراکز فساد دنیاست. بزرگترین قمارخانه جهان که خود به مرکزی برای ترویج سکس و خشونت و قمار و الکل و ... تبدیل شده است، حالا در وحشتی عظیم به سر می برد و این نکته نشان می دهد جامعه آمریکا تا چه یمزان مستعد آسیب از نقطه ای است که خود ان را ترویج می نماید.

 

 فرصت طلبی یک گروهک

 

در اولین ساعات وقوع این حادثه، گروهک تروریستی داعش نسبت به انتشار اعلامیه ای اقدام کرد و مسئولیت این حادثه را پذیرفت این در حالی است که اف بی آی در اطلاعیه ای این حادثه را مرتبط با گروهک های تروریستی ندانست تا روشن شود همه چیز از درون آمریکا آب می خورد.

اقدام داعش را بی تدبیری می توان فرصت طلبی خاص این گروهک دانست اما آنچه اهمیت ماجرا را برای جامعه آمریکا دو چندان می کند، بی تردید مساله تکرار این حوادث و عدم امنیت روانی افراد است.

در حالی که کارتل های اسلحه سازی با هدف کنترل بازار و کسب سودهای بالاتر از آزادی خرید و فروش اسلحه دفاع می کنند و هر شهروند معمولی در آمریکا به ساده ترین شیوه می تواند اقدام به خرید اسلحه کند، بررسی ها نشان می دهد این کشور جنگ افروز که با دخالت هایش در امنیت را در بسیاری از کشورهای جهان به چالش کشیده است، خود مردمانش را قربانی سود و سوداگری کارتل های اسلحه سازی کرده و یکی از بالاترین آمارهای کشته شدگان در اثر تیراندازی با سلاح گرم را در خود جای داده است.

از سال 2010 تا 2015، به طور تقریبی 46 درصد از مرگ‌های خشن در سراسر دنیا (به طور متوسط 214 هزار قتل در سال) به دلیل استفاده از سلاح گرم بوده است. به طوری که در 50 درصد از قتل‌ها از اسلحه‌های گرم استفاده شده است.

استفاده از سلاح گرم در قاره آمریکا (آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه دریای کارائیب و آمریکای جنوبی)، جنوب آفریقا و جنوب اروپا متداول است. آمار نشان می‌دهد در پنج سال منتهی به سال 2015 سهم سلاح‌های گرم در جنوب آفریقا افزایش و در حوزه دریای کارائیب کاهش یافته است.

در مقایسه با این دو منطقه،‌ آمریکای شمالی و جنوب اروپا با کاهش مرگ‌های خشن مواجه شدند اما استفاده از سلاح گرم در قتل‌ها در مقایسه با ابزارهای دیگر همچنان بالاست.

 

نواختن ساز خشونت

 

به عبارت دیگر طبق ارزیابی ها سالانه 30 هزار کشته با سلاح گرم روی دست جامعه ای می ماند که عقب ماندگی های فرهنگی اش که در ترویج سکس و خشونت و جنگ نمود می یابد.

بسیاری از سبک های موسیقی برخواسته از این دیار خود مروج خشونت های جدی هستند. موسیقی راک، هوی متال، رپ و. همگی بر لذت جویی دلالت دارند. اتفاقا همین لذت جویی که در جایی با احساسات ضد مذهبی گره می خورد، پ.چی را برای انسان عصر مدرن به ارمغان می آورد.

 

هالیوود؛ سرسلسله خشونت گرایان

 

لازم نیست برای درک آنچه در هالیوود برای بشر آماده می شود به مقالات تخصصی و ... مراجعه کنید کافی است صحبت های کسانی که اتفاقا خود دست اندرکار فیلم های هالیوودی بوده اند را بشنوید. از مدونا گرفته تا نیکول کیدمن. ان وقت است که می بینید خود این ها نیز قربانیان سیستمی بوده اند که مروج خشونت علیه زنان و البته خشونت علیه بشر هستند و با تبلیغ زندگی تک والدی و بی بند و بار تلاش دارند بشر را رودر روی سبکی تازه از حیات قرار دهند.

داستان ناتمام هالیوود همچنان در حال قربانی گرفتن است. جامعه آمریکا که دیگر حساسیتی به تیراندازی هایی با چند کشته نشان نمی دهد، امروز با جنایتی به مراتب بزرگتری از دیروز روبروست و بی تردید این آخرین جنایت بزرگ آمریکا نخواهد بود.

 در حقیقت عاملان این جنایت و قربانیان ان هر دو قربانی سیستمی هستند که مروج خشونت و لذت جویی دنیایی بوده است. در عین آنکه دولت این کشور فرسنگ ها دورتر از خاکش، در صدد آتش افروزی و یافتن مشتری برای کارتل های اسلحه سازی و تولیدکنندگان تجهیزات نظامی است، مردمانش نیز قربانی این زیاده خواهی و افسون طلبی هستند.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: سخنرانی کیشیدا در کنگره آمریکا شرم آور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون نمایندگی روسیه درسازمان ملل از نخست وزیر ژاپن به دلیل طرح اظهارات ضد روسی انتقاد کرد.

دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، نخست وزیر ژاپن را به دلیل طرح ادعا علیه روسیه در باره احتمال بکارگیری سلاح هسته ای به شدت مورد انتقاد قرار داد.

پولیانسکی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: چه شرم آور است.

نماینده روسیه با اشاره به سخنرانی کیشیدا در این پیام آورد: در حال صحبت از خطر تکرار فاجعه تسلیحات هسته ای توسط روسیه، در حالی که در کنگره آمریکا - تنها کشوری که از سلاح های هسته ای استفاده می کند - ایستاده است.

شینو میتسوکو، معاون نماینده دائم ژاپن در سازمان ملل متحد هم با یادآوری فاجعه‌ای که بمب اتمی بر سر هیروشیما و ناگازاکی آورد و بدون اشاره به اینکه واشنگتن تنها کشوری است که از بمب اتمی استفاده کرده است، از آنچه «لفاظی هسته‌ای» مسکو خوانده شده است، انتقاد کرد!

میتسوکو در جلسه شورای امنیت گفت: ژاپن به عنوان تنها کشوری که در جریان جنگ هدف بمباران اتمی قرار گرفته است، هرگز تهدیدهای هسته‌ای روسیه را نمی‌پذیرد چه برسد که این کشور (روسیه) بخواهد از سلاح اتمی استفاده کند.

وی بدون اشاره به مسئول بمباران اتمی ژاپن، افزود: فجایعی که بر سر هیروشیما و ناگازاکی آمد، هرگز نباید تکرار شود.

آمریکا اوایل آگوست ۱۹۴۵ دو بمب اتمی بر سر هیروشیما و ناگازاکی آوار کرد که به مرگ بین ۱۲۹ تا ۲۲۶ هزار نفر که اکثر آنها غیرنظامی بودند، منجر شد. این تنها استفاده از بمب اتمی در تاریخ جنگ‌های جهان و روسای جمهور آمریکا دهه‌هاست که از عذرخواهی بابت این تراژدی که آثار آن همچنان باقیست، خودداری کرده‌اند.

کد خبر 6076901

دیگر خبرها

  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری در لرستان
  • کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟
  • روسیه: سخنرانی کیشیدا در کنگره آمریکا شرم آور است
  • نگرانی اغلب معلمان آمریکایی از وقوع تیراندازی در مدارس