Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي جديد استقلال گفت: هدف اولم اين بود به عنوان يک گلزن و مربي به ايران بيايم اما وقتي شنيدم گفته شده سنم بالاست به عنوان مربي در استقلال حضور پيدا کردم.
به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، وينفرد شفر بعد از امضاي قرارداد با باشگاه استقلال در نشست خبري اظهار داشت: حضور اين تعداد خبرنگار براي من ارزش دارد و بابت اين حضور از همه شما تشکر مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که قرار است در ايران براي چنين باشگاه بزرگي کار کنم.
وي ادامه داد: هدف اول من اين بود که به عنوان يک گلزن و مربي به ايران بيايم ولي وقتي شنيدم که گفته شده سنم بالاست به عنوان مربي در استقلال حضور پيدا کردم. از وزير ورزش، اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال و مديرعامل اين باشگاه تشکر مي‌کنم. افتخاري صحبت‌هاي مثبتي در دبي با من انجام داد. بايد از زحمات توفيقي و کادرفني قبلي هم تشکر کنم که تيم را تا اين مرحله هدايت کردند و براي آنها در آينده مربيگري‌شان آرزوي موفقيت مي‌کنم.
شفر عنوان کرد: ايران کشوري قديمي و متمدن و در فوتبال آسيا جزو پرافتخارترين‌هاست. مي‌دانم يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه در المپيک مونيخ حضور داشت. همچنين بازي ايران و آرژانتين در جام جهاني 2014 را در ذهن من هست و تنها لحظه استثنايي مسي بود که به ضرر ايران تمام شد.
سرمربي جديد استقلال خاطرنشان کرد: بازيکنان ايراني را مي‌شناسم، علي کريمي بازيکن من بوده، علي دايي، مهدي مهدوي‌کيا و کريم باقري در ليگ آلمان بازي کردند و از فوتبال ايران شناخت دارم. در فوتبال بدون تماشاگر نمي‌توان کاري کرد، الان توقع حمايت از هواداران استقلال را دارم، حتي تيم‌هاي بزرگي چون بايرن‌مونيخ و رئال مادريد بالا و پايين دارند و ما بايد از اين شرايط خارج شويم، براي خارج شدن از اين شرايط بايد تمرکز کرد و ساعت‌هاي زيادي را کار کرد.
شفر گفت: فقط از هواداران انتظار دارم يار دوازدهم ما باشند چرا که ما به آنها احتياج داريم، اين جايگاهي که استقلال تاکنون به دست آورده، جايگاه اصلي اين تيم نيست و ما بايد آناليز کنيم و دلايل ضعف تيم را بدانيم و بايد بدانيم که در کجا تمرکز داشته باشيم تا بتوانيم به مسير خودمان برگرديم. من چند سال است که افتخاري را مي‌شناسم و با اين زمينه مي‌توانيم همکاري خوبي هم با هم داشته باشيم.
سرمربي آلماني استقلال افزود: همه تلاش‌مان را بايد انجام دهيم تا تيم را به جايگاه اصلي برگردانيم که رتبه‌هاي بالاي جدول است. بازي به بازي خواهيم جنگيد و تيم را بالا مي‌آوريم و هدف اين است که با مسئولان باشگاه بتوانيم آينده اين تيم را بسازيم. بازي به بازي تلاش مي‌کنيم و الان هم تمرکزمان روي بازي بعدي است. بايد در نظر بگيريم که دلايل اينکه تيم چرا نتيجه نمي‌گرفته چه بوده است. مي‌تواند بدنسازي باشد يا مشکلات روحي‌ و رواني که بايد بررسي شود. قصد نداريم که با يک دست زدن تيم را به اوج برگردانيم مهم اين است که به تيم آرامش و با برطرف شدن مشکلات تيم را در مسير درست قرار دهيم. آن هم کارهايي که در تمرينات قرار است انجام دهيم.
وي افزود: از همه عوامل باشگاه استقلال توقع است که از نظر نظم و انضباط، ديسيپلين و زندگي حرفه‌اي ايده‌آل باشد، براي من هيچ وقت سن و سال اهميت ندارد و پير و جوان بودن بازيکن مهم نيست، فقط مهم است که بازيکن خوب است يا بد و شخصيت آن بازيکن چطور است. همه بايد دست به دست هم بدهيم و از کوچکترين تا بزرگترين عضو باشگاه بايد اتحاد داشته باشيم و يکدل باشيم. تماشاگران هم بايد همين گونه باشند و به ما کمک کنند. باز هم جا دارد از باشگاه تشکر کنم که اين اعتماد را به من کردند تا بتوانيم در مسير درست گام برداريم.
شفر در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه مربيان خارجي در گذشته در استقلال موفق نبوده‌اند و شما چه برنامه‌اي براي استقلال خواهيد داشت تصريح کرد: وظيفه ما اين است که باشگاه را به جايگاه اصلي برگردانيم و بايد با حمايت همه موفق شويم به اين جايگاه برسيم. هر کسي که پيراهن استقلال را برتن مي‌کند بايد افتخار کند. من در تمام سال‌هاي گذشته در کشورهاي مختلفي حضور داشتم و طولاني‌ترين حضورم هم 12 سال بوده و آنقدر با انسان‌هاي مهربان برخورد کرده‌ام که به خودم مي‌گويم چرا بيشتر در آنجا کار نکرده‌ام.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري که ابتدا از تاخير 50 دقيقه‌اي سرمربي استقلال انتقاد و در ادامه از مشخص شدن انتخاب کادرفني و اهميت دربي بزرگ پايتخت سوال کرد، اظهار داشت: اول از همه بايد بگويم که من دير نيامدم و شما زود آمديد. مثل اينکه اعلام شده بود ساعت 10:30 که حتما اين ساعت به زمان آلمان بوده است. (باخنده) من شب گذشته وارد ايران شدم و خيلي انسان‌هاي مهرباني ديده‌ام. براي من دربي يک بازي معمولي است مثل بازي‌هاي ديگر که در آن 90 دقيقه بازي انجام مي‌شود و بعد از اتمام آن شرايط معمولي و مانند زمان قبل از دربي مي‌شود اما مهمترين مسئله اين است که تيم بتواند به حدي برسد که به خوبي فوتبال بازي کند و از نظر ذهني آرام باشد و عملکرد خوبي داشته باشد. اين چيزي است که ما مي‌خواهيم در تمرينات براي آن تلاش کنيم و به آن برسيم. در همه کشورهايي که کار کرده‌ام سعي کرده‌ام کادرفني را از همان کشور به تيم اضافه کنم تا زمينه‌سازي شود و آن مربيان در ادامه بتوانند براي فوتبال کشورشان مفيد باشند.
سرمربي جديد استقلال در واکنش به اين سوال که آيا دستياران ايراني به او تحميل شده است، گفت: همانطور که توضيح دادم در همه جا از مربيان داخلي استفاده مي‌کنم، بايد شرايطي مهيا باشد تا زمينه همکاري به وجود بيايد.
شفر در رابطه با کنار گذاشته شدن مهدي رحمتي و مجتبي جباري دو بازيکن باتجربه استقلال خاطرنشان کرد: در مورد بازيکنان نظري ندارم چون تازه آمده‌ام و بايد بدانم شرايط چگونه است.
وي در زمينه توجه به فوتبال پايه تصريح کرد: به فوتبال پايه علاقه دارم و زماني که در کارلسروهه آلمان بودم وقتي روز شنبه با بايرن‌مونيخ بازي مي‌کرديم ساعت 11 صبح يکشنبه بازي‌هاي اوليور کان را در نوجوانان نگاه مي‌کردم، بنابراين وظيفه من است که به تيم‌هاي پايه توجه کنم.
سرمربي استقلال بار ديگر با اين سوال روبه‌رو شد که دربي براي هواداران خيلي اهميت دارد گفت: من اطلاعات لازم را درآورده‌ام، صددرصد دربي بازي مهمي است اما براي من نتيجه آخر فصل مهم است. کار سخت من اين است که بازيکنان را به جايگاه اصلي‌شان را برسانم چرا فکر مي‌کنيد نتيجه دربي بايد مهم باشد، در واقع براي همه مهم است اما دربي نتيجه يک فصل را رقم نمي‌زند، باز هم مي‌گويم وظيفه من اين است که بازيکنان را به جايگاه اصلي‌شان برسانم.
شفر در واکنش به اين سوال که آيا از امکانات استقلال اطلاعي دارد و مي‌دانسته که کادرفني قبلي از نبود زمين مناسب تمرين گلايه داشته است، گفت: شکايتي ندارم، اگر موضوع منفي باشد قرار است با باشگاه صحبت کنيم. من صحبت‌هاي مثبتي با رضا افتخاري مديرعامل باشگاه در دبي داشتم و براي مهيا شدن شرايط آمادگي داريم تا با هر چيزي که اتفاق مي‌افتد برخورد کنيم. اول از همه مي‌خواهم به چهره بازيکنان نگاه کنم، چهره آنها را ببينم که چه فکري دارند، چون چشمان آنها را نديده‌ام نمي‌توانم نظري بدهم. اما بازيکني که لبخند نداشته باشد طبيعي است که نمي‌تواند عملکرد خوبي داشته باشد.
وي در خصوص بحث حضور فرهاد مجيدي در کادرفني عنوان کرد: تنها چيزي که مي‌دانم اين است که مجيدي تمايل به همکاري دارد، البته اينها مسائلي است که با هماهنگي باشگاه انجام مي‌شود، مي‌دانم که مي‌خواهيد خبر دست اول داشته باشيد اما سيستم ما اين است که همه چيز درون باشگاه انجام شده و سپس از طريق سخنگو به اطلاع برسد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه هم با انجام هفت بازی ادامه پیدا می‌کند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران را به شرح زیر اعلام کرد:

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمس‌آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل/کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد و فرهاد امینی/ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوادار - نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی/کمک‌ها: امیرمحمد داوودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی/ناظر: اسماعیل صفیری

 تراکتور تبریز - استقلال تهران
داور: پیام حیدری/کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی/ناظر: مسعود مرادی

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی/کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری/ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان/کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی/ناظر: محمود رفیعی

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ/کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی/ناظر: محمدرضا اکبریان

استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی/کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری/ناظر: ایرج نظری

پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری/کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی/ناظر: رضا سخندان

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟