Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:09:19 GMT

۳۵ موکب استان فارس دارای شناسنامه فعالیت شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۶۵۲۲

۳۵ موکب استان فارس دارای شناسنامه فعالیت شدند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: تاکنون ۳۵ موکب برای ارائه خدمات به زائرین در اربعین حسینی در فارس شناسنامه‌دار شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی بازسازی عتبات عالیات فارس، اسکندر قاسمی در جلسه هماهنگی مدیران و مسئولین اجرایی موکب‌های اربعین استان فارس اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی و با همکاری موکب‌داران توانسته تاکنون 35 موکب را برای ارائه خدمت شناسنامه‌دار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس دستورالعمل صادر شده از ستاد مرکز و انجام سیرمراحل اداری توانسته‌ایم برای تمامی موکب‌های استان فارس که در مراسم اربعین حسینی قصد ارائه خدمت را داشته‌اند، پروانه موکب‌داری صادر کنیم تا کار به صورت قانونی و نظام‌مند پیش برود.

قاسمی عمده خدمات موکب‌داران استان فارس را در بحث اسکان و تغذیه دانست و افزود: در کنار بحث اسکان و تغذیه بحث امورات فرهنگی را هم با هماهنگی با کمیته فرهنگی ستاد اربعین به مسئولیت سازمان تبلیغات استان فارس به صورت جدی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم به گسترش فرهنگ شیعه کمک کنیم.

معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس نیز با بیان اینکه تمامی توان استان فارس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی در سال جاری به کار گرفته شده است، گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته در این راه یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که بدنه دولت به عنوان تسهیل‌کننده اقدامات تمامی توان خود را برای کمک به کار می‌گیرد.

شاپور رستمی وضعیت تعداد موکب‌ها در مراسم اربعین حسینی امسال بسیار مطلوب دانست و گفت: درحال حاضر تعداد 35 موکب اقدامات ثبت نام و جانمایی محل استقرار خود را در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات انجام داده که برای این تعداد پروانه موکب صادر شده است و تلاش می‌کنیم که کیفیت ارائه خدمات به زوار هم با توجه به افزایش موکب‌ها بالا ببریم تا درخور شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، موکب عزاداری امام جعفر صادق (ع) با همت شهرداری بجنورد برپا شد.

کد خبر 6096165

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد