Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:34:12 GMT

قیمت آهن‌آلات در استان خراسان‌جنوبی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۶۸۰۰

قیمت آهن‌آلات در استان خراسان‌جنوبی افزایش یافت

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت خراسان جنوبی از روند کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در هفته‌های أخیر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال قیمت آهن آلات در بازار استان افزایش قابل توجهی داشته که ناشی رونق در ساخت و ساز مسکن بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون قیمت آهن آلات در بازار استان افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش قیمت‌ها را ناشی از افزایش جهانی و تقاضای بازار به دلیل رونق در ساخت و ساز مسکن دانست و افزود: به طور میانگین در 6 ماهه نخست امسال قیمت آهن آلات در استان 60 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این در حالی است که در شهریورماه قیمت‌ها 4 درصد کاهش داشته است. در این مدت مصالح ساختمانی نیز با نوسانات قیمت همراه بوده و روند افزایشی قیمت در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در مرکز استان از 21 شهریور ماه به مدت هفت روز خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر افزایش کیفیت میزان رضایتمندی مردم نسبت به سال قبل نیز افزایش داشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به عرضه دام سبک توسط دامداران در چند روز گذشته سطح قیمتی از ثبات برخوردار بوده و عدد نرخ‌گذاری شده برای قیمت گوشت تغییری نداشته است.

تهوری با بیان اینکه در حال حاضر نگرانی در حوزه دام وجود ندارد اظهار داشت: قیمت جوجه یکروزه نیز در حال حاضر به ثبات برگشته است. در حال حاضر خریدها از طریق اتحادیه مرغداران انجام می‌شود و با نظارت‌های انجام شده تا این لحظه مکاتبه‌ای مبنی بر گران فروشی در این زمینه وجود نداشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: اقدامات انجام شده منجر شد در هفته‌های اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ روند کاهش داشته باشد.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد