Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی گفت: سه دانش‌آموز متوسطه دوم مرکز تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه دو شهرکرد در سه رشته ادبی، فیزیک و زیست شناسی المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی سال تحصیلی ۹۶-۹۵، موفق به کسب یک نشان طلا و دو نشان نقره شدند.

وی افزود: رضا کیانی پور نشان طلای رشته زیست شناسی، عرفان مظفری نشان نقره رشته فیزیک و کوروش صادقی نشان نقره رشته ادبی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی کشور، اواخر شهریورماه امسال در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ن

کسب سه نشان رنگارنگ در المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: در این طرح در هر مدرسه یک معلم جهادی و چهار دانش‌آموز به صورت داوطلب فعالیت جهادی در مدارس را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه عیدنوروز، ۱۰۳ برنامه جهادی برای دانش‌آموزان با همکاری ۶۰ گروه جهادی آغاز شد، افزود: این برنامه‌های جهادی در چهار حوزه آموزشی، پرورشی، سازندگی و محرومیت‌زدایی است که آموزش خانواده، احکام، ویژه برنامه روزه اولی و طرح احسان تعلیم وتربیت را در دستور کار دارند.

به گفته طاهری، اجرای طرح احسان تعلیم و تربیت از اواسط اسفندماه آغاز شد و چشم‌انداز این برنامه آموزشی برای سال تحصیلی جاری شش هزار دانش‌آموز است و در ایام نوروز این طرح ویژه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم و نیاز ویژه به صورت خاص برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال طرح شهید عجمیان در هشت مدرسه در مناطق محروم از جمله مدارس مناطق عشایری، فلارد و خانمیرزا اجرا می‌شود که در این طرح۳۰ کلاس درس رنگ‌آمیزی و بهسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای رزمایش طرح احسان دانش در چهارمحال و بختیاری

طاهری به اجرای طرح استعدادیابی بنیاد احسان برای دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم اشاره کرد و گفت: این طرح در سال تحصیلی جاری در سه استان چهارمحال و بختیاری، زنجان و آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

به گفته وی، سهمیه آموزش این طرح در چهارمحال و بختیاری هشت هزار دانش‌آموز است که آموزش‌های لازم برای انتخاب رشته به دانش‌آموزان ارائه می‌شود تا بر اساس استعداد، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

طاهری ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۱۵ هزار فرهنگی آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را آموزش می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  •  حمایت قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی و المپیادی
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند