Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر ملایر گفت: صحیفه سجادیه دارای منبع غنی معرفتی شیعه است که باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی سبزینی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با صحیفه سجادیه را منبع غنی معرفتی شیعه عنوان و اظهار داشت: صحیفه سجادیه یادگار بزرگ امام سجاد(ع) است که در بین شیعیان بسیار غریب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نهج البلاغه به عنوان برادر قرآن و از صحیفه سجادیه به عنوان خواهر قرآن یاد می شود، اما کتاب بزرگ صحیفه سجادیه گاها کم توجهی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر ملایر تاکید کرد: امام چهارم شیعیان در این کتاب معارف شیعه را در غالب دعا بیان کرده است.

وی گفت: علی رقم مشکلات موجود در زمان زندگی امام سجاد(ع)، این امام همام سکوت نکرده و با توجه به اینکه در ظاهر خلافت را بر عهده نداشت اما مسائل شیعیان را در این کتاب آورده است.

حجت الاسلام سبزینی بیان کرد: امام سجاد(ع) با آن همه مصائب و مشکلاتی که دیدند اما از معارف شیعه غافل نشده و آنان را در قالب دعا بیان کردند.

وی تاکید کرد: صحیفه سجادیه دارای منبع غنی است که باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

استاد حوزه ملایر عمده کار امام سجاد(ع) را ادامه قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: هر چند بیان شده که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود اما باید گفت اگر امام سجاد نبود کربلا در کربلا می ماند چرا که حضرت زینب(س) نیر به امام زمان خویش اقتدا می کردند.

وی تاکید کرد: این امام بزرگوار چند روزی از باب مصلحت بیمار بودند و نباید بیان شود که امام بیمار و زین العابدین بیار و این اجحاف در حق این امام است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی