Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@15:30:20 GMT

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بام کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۷۷۰۳

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بام کرمان

کرمان - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: پروژه بام کرمان تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تامین برق، این پروژه آماده افتتاح می باشد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مصطفی موسوی در جلسه صبح سه شنبه عمران شهری ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های در دست اجرای شهر کرمان، افزود: عملیات احداث تقاطع غیر هم سطح ولی‌عصر (عج) در مرحله کابل کشی نهایی، نصب دست اندازها و عملیات خاک مسلح رمپ ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر(عج) شهر کرمان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۱۴۴ سیگمنتال مورد نیاز این پل نصب شده است و این پروژه در آینده‌ی نزدیک به بهره برداری می رسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به میزان پیشرفت احداث پروژه زیرگذر میدان آزادی شهر کرمان، تصریح کرد: با راه اندازی سطح صفر میدان، مسائل و مشکلات ترافیکی مرتفع گردیده و عملیات خاکبرداری زیرگذرها، نصب دیوارها و اتمام شمع های باقی مانده در مرکز میدان در حال انجام است.

موسوی با اشاره به اجرای دال سقف خیابان های بهمنیار و استقلال، خاطرنشان کرد: در جهت تسریع در روند خاکبرداری مرکز میدان آزادی، طی هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی، روزها نیز شاهد خاکبرداری در این پروژه هستیم.

وی سرعت پیشرفت پروژه‌ی زیرگذر میدان آزادی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس گزارشات واصله از وضعیت پروژه‌ی زیرگذر میدان آزادی، با در نظر گرفتن تمام مسائل و مشکلات، حداکثر این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان افزود: بازسازی و مرمت حمام تاریخی باغ لله نیز به همت دولت تدبیر و امید و با پیگیری های استاندار کرمان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون بیش از حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

موسوی یادآورشد: در حال حاضر مرمت و بهسازی فضای بیرونی حمام ته باغ لله به اتمام رسیده و استحکام بخشی قسمت داخلی آن پایان یافته است، به گونه ای که عملیات مرمت دیوارها و فضای داخلی این مجموعه تاریخی در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اجرای ۵۳ رواق میدان شهدا (مشتاقیه) شهر کرمان، تصریح کرد: عملیات احداث رواق های میدان شهدا تکمیل شده و در حال حاضر عملیات اجرای طرح شش دروازه ورودی به میدان در حال اجراست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به میزان پیشرفت پروژه بازسازی میدان ارگ، گفت: استحکام بخشی و زیباسازی رواق های قدیمی اطراف میدان، پس از بازگشایی محور گلبازخان از خرداد ۹۶ آغاز شده و کف‌سازی میدان توسط شهرداری و مرمت طاق‌ها با نظارت میراث فرهنگی درحال انجام است.

موسوی با اشاره به اینکه مردم کرمان سالهاست که چشم انتظار اجرای پروژه تله کابین مجموعه تفریحی قائم در ارتفاعات کوه مسجد صاحب الزمان هستند، افزود: پروژه بام کرمان تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تامین برق، این پروژه آماده افتتاح می باشد.
وی یادآورشد: این باغ می تواند پس از مرمت و بازسازی در کنار باغ شاهزاده، باغ فتح آباد در رده باغ های تاریخی قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، تصریح کرد: کاربرد اولیه باغ بیرم آباد به عنوان اردوگاه دانش آموزشی بوده است که با پتانسیل بالای این باغ و طبیعت زیبای اطراف آن، می تواند پس از موافقت آستان قدس رضوی به یک مجموعه بوم گردی تبدیل شود.

موسوی خاطرنشان کرد: عملیات مرمت و بازسازی باغ بیرم آباد شهر کرمان با پیگیری ها و حمایت های استاندار کرمان از اول آبان ماه سال ۱۳۹۴ آغاز و عمارت قدیمی این باغ درحد امکان حفاظت و استحکام بخشی و قسمتهای تخریب شده آن در حال بازسازی می باشند تا منظره ی مناسب و قابل توجهی فراهم آید.

وی گفت: براساس روند پروژه، عملیات مرمت و بازسازی ساختمان کوشک باغ بیرم آباد در آینده ای نزدیک به اتمام می رسد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طول این طرح را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد وگفت:تاکنون برای اجرای این طرح، ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری شده است.
بهزاد شاهسوندی افزود: برای بهره برداری از این طرح، ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: تکمیل طرح مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • پیشرفت ۴۸ درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های کردستان
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی