Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸۰ پروژه عمرانی نیمه تمام داریم که تلاش می‌شود تعدادی تا پایان سال و تعدادی در سال آینده افتتاح شود گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های حوزه ورزش در مدت ۶ ماه آخر سال پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمداسماعیل افضل‌پور صبح امروز در نشست خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد ده ماه از زمان مسئولیتش در این جایگاه اظهار داشت: در حال حاضر 15 سمن فعال در خراسان جنوبی داریم و از ابتدای امسال تعداد 4 سمن دیگر افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای کمک به سمن‌ها سال گذشته 170 میلوین تومان کمک شد افزود: در مدت 6 ماه امسال نیز تنها توانسته‌ایم 40 میلیون تومان به سمن‌ها کمک کنیم که مبلغ ناچیزی است.

رشد 15 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران سازمان یافته در خراسان جنوبی در مدت 10 ماهه نسبت به مدت مشابه بین 10 تا 15 درصد رشد داشته و در مجموع 21 هزار و 706 ورزشکار سازمان یافته در استان داریم که از این تعداد 13 هزار و 707 نفر آقا و 7 هزار و 999 نفر خانم هستند.

افضل‌پور افزود: مهم‌ترین چالش در مدت 6 ماه آخر امسال در بحث پروژه‌های عمرانی نیمه تمام خواهد بود چون برای تکمیل آنها باید اعتبارات باشد و از دیگر برنامه‌های ما در این مدت تلاش برای میزبانی‌های مسابقات کشوری، منطقه‌ای است و بتوانیم تعداد آمار تیم‌های دعوت شده به تیم ملی از استان را افزایش دهیم.

ایجاد پایگاه قهرمانی در قاین و طبس

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در این مدت بتوانیم پایگاه قهرمانی را در قاین و طبس ایجاد کنیم اظهار داشت: حوزه ورزش مانند یک مثلث است که یک ضلع آن را فدراسیون و وزارت ورزش، ضلع دیگر را اداره کل ورزش و جوانان استانی و ضلع دیگر را هیئت‌های ورزشی تشکیل می‌دهند که هیئت‌های ورزشی باید تلاش کنند فعالیت خود را بیشتر کرده و ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم اعتبارات بیشتری برای آنها جذب کنیم.

80 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هیئت‌های ورزشی باید تلاش کنند تا با برنامه پیش روند و ما تلاش می‌کنیم تا پایان سال از تعداد 80 پروژه ورزشی نیمه تمام تعداد 10 پروژه را که از نظر پیشرفت فیزیکی بین 90 تا 70 درصد باشد را افتتاح کنیم.

افضل‌پور افزود: در حال حاضر استادیوم 15 هزار نفری غدیر در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار دارد و هیئت‌‌هایی مانند دومیدانی و فوتبال از آن استفاده می‌کنند اما هیئت فوتبال استان باید کاتالوگی تهیه کرده و به فدراسیون فوتبال ارائه دهد تا از ظرفیت استادیوم غدیر استفاده و برای اردوها و مسابقات فوتبال کشوری از این ورزشگاه استفاده شود تا درآمدزایی باشد.

پروژه‌ای برای خوابگاه ورزشی در استان نداریم

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌ای برای خوابگاه ورزشی در استان نداریم اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی ما در ورزش خراسان جنوبی نبود خوابگاه ورزشی است و در سال‌های گذشته این پروژه تعریف نشده و تا تکمیل کامل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نمی‌توانیم پروژه‌ای را تعریف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: یکی از کارهای عمده که در مدت 10 ماه مسئولیت من تا کنون انجام شده است در بخش پروژه‌های عمرانی بوده چون در یک محدوه زمانی پروژه‌های عمرانی زیاد طول کشیده و هیچ پیشرفت نداشت و حتی در برخی از پروژه‌های عمرانی اضافه پرداخت را شاهد بودیم که سبب رکود در پروژه‌های عمرانی بود که با تلاش‌هایی که داشتیم توانستیم در این مدت 11 پروژه را افتتاح کنیم.

30 پروژه خیرساز در مرحله عقد قرارداد است

افضل‌پور با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاح شده در این مدت استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند بود افزود: در حال حاضر 30 پروژه خیرساز در مرحله عقد قرارداد بوده و اعتبارات مالی هم دیده شده است و در پروژه‌های خیرساز بخش غیر دولتی مانند دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هم ورود پیدا می‌کنند که در این راستا در پروژه‌های خیرساز پیشرفت خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه 80 پروژه ناتمام عمرانی در خراسان جنوبی داریم اظهار داشت: در مدت 4 ماه آخر سال 95 به هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی 800 میلیون تومان و در مدت 6 ماه امسال 600 میلیون تومان کمک شد.

افضل‌پور افزود: در مدت 10 ماهه گذشته میزبان 12 مسابقه کشوری و منطقه‌ای بودیم و 178 اعزام به مسابقات کشوری، جهانی و آسیایی داشتیم که در این راستا یک مدال آسیایی، 39 بین المللی و 88 مدال کشوری توسط ورزشکاران استان کسب و در مجموع 128 مدال را کسب کردیم و در این مدت 7 عضویت در تیم ملی و 48 دعوت شده به تیم ملی داشتیم.

تصویب 6 طرح پژوهشی در استان

وی اظهار داشت: در زمینه فعالیت‌های آموزشی برنامه‌های خوبی در سال 96 برگزار شده و در راستای کمک‌های غیر نقدی هم کمک‌های نسبتاً خوبی شده است و در بخش پژوهشی نیز برنامه‌ریزی و هدف گذاری‌های خوبی شده و در مدت 6 ماه امسال 6 طرح پژوهشی مصوب کردیم.

افضل‌پور با بیان اینکه واحد بازرسی ارزیابی عملکرد را فعال کردیم افزود: 88 باشگاه ورزشی، 5 مورد بازرسی از هیت‌های ورزشی و 6 مورد بازرسی از ادارات نمایندگی‌ها در شهرستان‌های استان انجام شد و در بخش واگذاری سالن‌های ورزشی امسال شروطی گذاشتیم که فرد باید حداقل دو سال سالن دار بوده و یا رشته‌اش تربیت بدنی باشد.

کمبود اعتبارات در بخش فرهنگی و جوانان از مهم‌ترین چالش‌های ورزش استان

وی بیان کرد: از تعداد 99 اماکن تعداد 54 سالن فاقد متقاضی و تعداد 44 سالن متقاضی داشتند که در حال حاضر قرارداد برای 23 سالن منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از محل کمیسیون ماده پنج 22 مجوز صادر، 11 مورد تمدید، یک مورد مجوز موافقت اصولی فاقد زمین و یک مورد موافقت اصولی با زمین صادر شده است.

افضل‌پور افزود: کمبود اعتبارات در بخش فرهنگی و جوانان یکی از مهم‌ترین چالش‌های اداره کل ورزش و جوانان است که زمینه را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی محدود کرده است.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، امین دوست محمدی در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، افزود: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار تلاش کنند، تصریح کرد: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

کد خبر 6089740

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام