Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان قول داد که مدرسه شهید مفتح واقع در کوی علوی اهواز در مدت دو ماه به صورت کامل نوسازی شود.

جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار مهر ادامه داد: بر اساس آخرین پیگیری هایی که انجام دادم، مقرر شد استاندار خوزستان به صورت ویژه مبلغ هفت میلیارد ریال به امر نوسازی مدرسه کوی علوی اهواز را در اسرع وقت ممکن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین و پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر کاربری این مدرسه و تبدیل آن به کلانتری برای همیشه منتفی شد، تصریح کرد: مکاتبات تامین اعتبار و دستور صریح استاندار خوزستان صادر شده است که از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان انتظار داریم هرچه سریعتر اعتبار مورد نیاز را تامین و در اختیار نوسازی مدارس استان قرار دهد تا هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات نوسازی و تجهیز این مدرسه باتوجه به نیاز مبرم منطه باشیم.

الباجی گفت: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان قول داد که پس از دریافت اعتبار اختصاص یافته توسط استانداری خوزستان برای مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز، عملیات بهسازی و تجهیز این فضای آموزشی را طی دو ماه به پایان برساند.

الباجی نسبت به توسعه امکانات آموزشی، رفاهی و ... در سراسر مناطق استان و حوزه انتخابیه خود تاکید کرد و گفت: تا زمان پرداخت، اغاز عملیات نوسازی و همچنین بهره برداری از این مدرسه پیگیری جدی خواهم داشت و قطعا در این مسیر تساهل و تسامحی با هیچ کسی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، چند وقت پیش شورای تأمین استان خوزستان جلسه ای برگزار و تصمیم گرفته می شود که کلانتری کوی علوی را در مدرسه ای که پنج سال به علت خرابی و فرسودگی تعطیل شده بنا کنند که این امر با اعتراضات مردمی و فعالان اجتماعی و رسانه ها منتفی شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی

دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت درباره تمدید پروانه برخی از بیمارستان‌ها گفت: برخی از بیمارستان‌ها به اورهال نیاز دارند و تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌هایی که به اورهال نیاز داشتند نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام کردند. 

وی با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده است. این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند. امیدواریم پروانه این ۱۰۰ بیمارستان با انجام اقدامات لازم تمدید شود. 

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان‌هایی که باید نسبت به رفع خطر اقدام می‌کردند شش ماه فرصت داشتند در این مسیر گام بردارند. به این منظور یک فرصت شش ماهه اول و یک فرصت شش ماهه دوم در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم. وزارت بهداشت، سال را به ۲ بازه زمانی شش ماهه تقسیم می‌کند؛ فرصت ۶ ماهه اول به پایان رسیده و فرصت ۶ ماهه دوم نیز ۳ روز دیگر به پایان می‌رسد. 

کریمی درباره ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در سال آتی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • دریافت و ارسال بیش از ۱۳ میلیون مرسوله پستی در خوزستان
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی
  • راه اندازی دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال در بیمارستان سلامت اهواز
  • درگذشت مادر شهید علوی در دزفول
  • راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال در بیمارستان سلامت اهواز