Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، سید علی معرک نژاد افزود: در ایام محرم و صفر و تلاقی آن با ایام دفاع مقدس، نمایشگاهی در سالن شمع گلستان شهدا با عنوان نمایشگاه «حدیث خوبان» برگزار شده تا یادمانی برای مسافران تخت فولاد و سرداران شهید استان اصفهان باشد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۲ تالار مجزا در قالب های مختلف شامل: تابلو نوشته، فیلم، عکس و کلیپ های کوتاه و جذاب در فضایی تأثیر گذار به معرفی مفاخر مدفون در تخت فولاد و سرداران شهید می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تسهیلات ویژه ای برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در نمایشگاه حدیث خوبان تکایای تخت فولاد به صورت سه بعدی به نمایش گذاشته می شود؛ همچنین نرم افزار و اپلیکیشن تخت فولاد بر روی گوشی های تلفن همراه بازدیدکنندگان نصب می شود.

وی برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی را از دیگر بخش های نمایشگاه حدیث خوبان برشمرد و گفت: در این نمایشگاه امکان ثبت نام برای تورهای تخت فولاد گردی مهیا شده است.

معرک نژاد اعلام کرد: این نمایشگاه ۲ روز در هفته تا پایان ماه صفر روزهای پنجشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۴ و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل گلستان شهدا پذیرای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما از برگزاری برنامه های مذهبی، رویکردی مشارکتی جهت مهیا کردن فضایی برای گروه های فرهنگی و مذهبی شهر است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان یادآور شد: همزمان با دهه دوم ماه محرم، ویژه نامه های مذهبی در تکیه بروجردی ها روبروی مقبره بانو امین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • عکسی از حدیث نصب‌ شده در محل دیدار امروز کارگران با رهبر انقلاب
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی