Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان ورزشی استان قم با حضور در منزل مهدی ابراهیمی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی رقابت‌های داخل سالن آسیا از وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان٬ محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان و معاونان اداره کل ورزش ‌ جوانان با حضور در منزل مهدی ابراهیمی، فرنگی کار طلایی تیم ملی و کشتی استان قم در رقابت‌های داخل سالن آسیا با تبریک به دلیل کسب این موفقیت از زحمات وی تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی در رقابت‌های کشتی فرنگی 2017 داخل سالن آسیا در وزن 80 کیلوگرم با دوبنده تیم ملی کشور با رقبای خود سرشاخ شد و در دور نخست این پیکارها با نتیجه 3 بر 2 آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله با نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان روبرو شد که در پایان موفق شد با نتیجه 7 بر صفر این کشتی گیر را از پیش رو برداشته و راهی دیدار پایانی و فینال این رقابت‌ها بشود.

ابراهیمی در دیدار فینال با آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان روبرو شد که با اتمام دو وقت سه دقیقه، نتیجه ثبت‌شده بر روی تابلو اعلام امتیازات 3 بر 2 به نفع جوان فرنگی کار قم را نشان می‌داد که این به منزله قهرمانی وی و ایستادن بروی سکوی نخست قهرمانی آسیا بود.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد