Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانیکه همسرم در خانه بود، آن مرد زنگ در منزل را زده که همسرم از پشت آیفون با او صحبت کرده بود، آن مرد به همسرم گفته بود که پسرتان که در بیمارستان ... به دنیا آمده اکنون زنده است ...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ مردی چند روز قبل با حضور در دادسرای امور جنایی از بازپرس این دادسرا برای یافتن فرزندش، بعد از 30 سال کمک خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد در اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود ساعت 11 ظهر 29 تیرماه سال 66 همسرم را برای وضع حمل به بیمارستانی در خیابان فرجام بردم و حدود ساعت 13 همان روز اعلام کردند که همسرم فارغ شده و فرزندم (پسرم) به دنیا آمده است، آن روز به من اعلام شد که به منزل بروم و روز بعد به بیمارستان برگردم تا همسر و فرزندم را ترخیص کنم که من ساعت 10 صبح روز بعد (30 تیرماه 66) به بیمارستان مراجعه کردم اما به من گفتند که فرزندم مریض است و باید در بیمارستان بماند اما همسرم می‌تواند ترخیص شود.

وی ادامه داد: آن روز من و همسرم به منزلمان رفتیم و به ما گفتند که روز بعد (31 تیر) برای ترخیص فرزند به بیمارستان برویم اما زمانیکه به بیمارستان رفتیم اعلام کردند که پسرم فوت شده است و گفتند که کارهای دفن فرزندم را انجام می‌دهند و برای این کار 60 تومان از من گرفتند اما هیچ رسیدی دریافت نکردم و موضوع خاتمه یافت تا اینکه اواخر شهریور ماه امسال مرد ناشناسی به مقابل منزل ما مراجعه کرد و گفت فرزندمان زنده است!

این مرد در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: این مرد ناشناس به منزل قبلی ما در خیابان تکاوران مراجعه کرده و پس از گرفتن آدرس محل سکونت ما، به منزل جدیدمان در قنات کوثر آمده بود؛ زمانیکه همسرم در خانه بود، آن مرد زنگ در منزل را زده که همسرم از پشت آیفون با او صحبت کرده بود، آن مرد به همسرم گفته بود که «پسرتان که در بیمارستان ... به دنیا آمده اکنون زنده است» و پس از گفتن این جملات از مقابل خانه متواری شده بود.

وی افزود: همسرم در بیمارستان پس از زایمان پسرم را دیده بود،‌ پسرم حدود 16 ساعت نزد مادرش بود و پس از آن به ما اعلام شد که فرزندم فوت کرده است.

پس از این اظهارات، بازپرس پرونده دستور داد تا مکاتبه‌ای با سازمان بهشت زهرا (س) صورت گرفته و مشخص شود که در تاریخ مذکور چنین نوزادی در بهشت زهرا دفن شده یا خیر که این سازمان اعلام کرد در آن تاریخ نوزاد شاکی در حالیکه داخل رحم مادرش فوت شده بود، از آن بیمارستان به بهشت زهرا (س) آورده و دفن شده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که شاکی مجدداً به دادسرا مراجعه و اظهار کرد: نامه‌ای که سازمان بهشت زهرا (س) در رابطه با دفن پسرم صادر کرده است با گفته‌های مسئولان بیمارستان در آن زمان مطابقت ندارد، زیرا به ما گفتند که پسرم سالم به دنیا آمده و پس از 16 ساعت فوت شده درصورتیکه در نامه بهشت زهرا (س) در آن تاریخ (تیرماه 66) اعلام شده که فرزندم در حالیکه مرده به دنیا آمده بود، برای دفن به بهشت زهرا (س) منتقل شده است!

پس از این اظهارات شاکی، بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا آن بیمارستان اسامی و مشخصات نوزادان پسری که در تاریخ مذکور در آنجا به دنیا آمده‌اند را اعلام کند تا در صورت لزوم از آنها آزمایش DNA اخذ شود.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها

مرتضی افقه کارشناس اقتصادی با انتقاد از سیاست‌های بانک مرکزی به مهر گفت: سیاست‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که واقعیت‌های اقتصادی دیده نمی‌شود به طوری که بازگشت ارز صادراتی با نرخ دستوری بسیار پایین‌تر از نرخ دلار غیررسمی و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی اجحاف در حق تولیدکنندگان بود و دستاوردی هم در زمینه کنترل بازار ارز و انتظارات نداشت.

افقه اظهار داشت: سیاست‌های پولی بانک مرکزی به ویژه تثبیت نرخ ارز در محدوده ۴۰ درصد و فشار به صادرکنندگان برای رفع تعهد ارزی باعث شده تولید صادراتی که از ارز یارانه‌ای استفاده نمی‌کنند در شرایط سختی قرار گیرند.

این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصادی نتوانسته متغیرهای اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های پولی که بانک مرکزی اعمال می‌کند نتوانسته در بازار تأثیرگذار است و آمارها بیانگر این موضوع است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی به غلط سیاست‌های کنترل نرخ ارز از سوی بانک مرکزی دنبال می‌شود، در حالی که نرخ ارز امروز تحت تأثیر شدید انتظارات است و سیاست‌های پولی و ارزی این بانک نتوانسته نرخ‌ها را تحت کنترل درآورد.

افقه تصریح کرد: بانک مرکزی احتمالاً تحت فشارهای وارده یک سیاست‌هایی را اعمال می‌کند از جمله انتشار اوراق گواهی ۳۰ درصد که سیاست بسیار عجیبی بود. چون در شرایطی که بر رشد تولید تاکید بسیار زیادی می‌شود این سیاست فشار بسیار زیادی به تولیدکننده وارد کرد. از سوی دیگر این اوراق نتوانست قیمت ارز را نیز کنترل کند چراکه عامل افزایش نرخ چیز دیگری است؛ بانک مرکزی با این سیاست فقط به تولیدکننده اجحاف کرد.

او یادآور شد: درست است که مشکلات امروز نمود اقتصادی دارد اما ریشه این مشکلات در سیاست‌های خارجی و تنش‌های داخلی است و بخشی زیادی از اینها نیز در اختیار دولت نیست؛ اما در این شرایط فرمول‌های اقتصادی این چنینی و دستوری نیز جواب نمی‌دهد.

این کارشناس اقتصادی درباره سیاست پیمان سپاری ارزی نیز گفت: بخشی از صادرات ما مواد خام نفتی و فرآورده‌های آن است که عموماً از یارانه‌های ارزی هم بهره مند می‌شوند. این دسته از صادرات ارزش افزوده مناسبی ایجاد نمی‌کند. اما آن بخش بزرگی از صادرات کشور که تولیدات صنعتی به حساب می آیند به دلیل فشاری که بانک مرکزی آن هم در شرایط تحریم به آنها برای بازگرداندن ارز وارد می‌کند تحت ضربه قرار دارد و با ادامه شرایط می‌تواند به طور کامل از دست برود.

کد خبر 6089253 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • معمای «مثلث برمودا»
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها