Web Analytics Made Easy - Statcounter

460 میلیارد ریال اعتبار ات توازن استان برای اجرای طرح های عمرانی در شهرستان خوی توزیع شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،سید محمد عابدی فرماندار خوی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت : این اعتبارات برای اجرا و تکمیل 92 طرح عمرانی در بخشهای مختلف شهرستان بین دستگاههای اجرایی توزیع شد

وی افزود : در توزیع این اعتبارات اجرایی طرحهای بخشهای آموزش و پرورش ، صنعت و معدن و تجارت و بخش راهها دراولویت قرار گرفته است
حاجی حسنی کارشناس معین کمیته برنامه ریزی استان نیز در این جلسه مجموع اعتبارات توازن استانی را 3310 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد : سهم شهرستان خوی از این اعتبارات 14 درصد است
وی افزود : بخش آموزش و پرورش با 89 میلیارد ریال اعتبار بیشترین اعتبارات را در شهرستان خوی به خود اختصاص داده است
شهرستان خوی با بیش از 348 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان بعد از ارومیه است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند