Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:50:57 GMT

کاویانپور: ترکیه هرگز برای ایرانی‌ها خوب نبوده

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۹۷۴۶

کاویانپور: ترکیه هرگز برای ایرانی‌ها خوب نبوده

حامد کاویانپور ستاره های سال های قبل پرسپولیس و تیم ملی این روزها کلاس های مربیگری را می گذراند و تلاش می کند تا بعد از خداحافظی نابهنگام و زود موقعش از فوتبال باردیگر به این عرصه بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، او که همبازی و یکی از دوستان صمیمی علی کریمی در فوتبال ایران بوده، در دومین بازی نفت با حضور دوست صمیمی اش روی نیمکت این تیم به ورزشگاه تختی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاویانپور درباره اتفاقاتی که در باشگاه نفت برای علی کریمی افتاد گفت:« این اتفاقات بخشی از طبیعت فوتبال است. من از رده نونهالان و نوجوانان با علی (کریمی) زندگی کرده ام و همه چی او را می دانم و می شناسم.»


هافبک سابق تیم ملی اضافه کرد:« علی(کریمی) درخواست هایی در چارچوب حرفه ای داشت اما نمی توان به مدیرباشگاه هم ایراد گرفت چرا که ما در فوتبالمان واقعا امکانات و شرایط حرفه ای را نداریم. این ها باعث می شود کدورت هایی به وجود بیاید والا علی(کریمی) آدمی نیست که خواسته های عجیب و غریبی داشته باشد. البته همانطور که گفتم باید به مدیران هم حق داد چرا که مثلا آقای کی روش هم خیلی از امکانات را می خواهند اما تهیه آن ها ممکن نیست.»


همبازی و رفیق قدیمی علی کریمی در فوتبال ایران همچنین درباره تجربه سرمربی گری علی کریمی گفت:« علی بی شک محبوب ترین فوتبالیست ایرانی است اما از نظر مربیگری بحث دیگری است. ما کسانی را مانند وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی داریم که در اروپا فوتبال بازی کرده اند و البته کار مربیگری شان را هم از فوتبال پایه در اروپا شروع کردند تا در این حرفه تجربیات لازم را به دست بیاورند. من به شخصه دوست داشتم علی (کریمی) هم اینگونه کارش را شروع می کرد و می دانم امکاناتش را هم داشت که از بیرون از ایران و از تیم های پایه آغاز کند.» او افزود:« البته علی( کریمی) خیلی محبوب است و مردم از او توقع دارند و می خواهند که در فوتبال ایران حضور داشته باشد.»


حامد کاویانپور که با لباس پرسپولیس چندباری با الهلال بازی کرده و گل زیبای او به الدعایه هنوز در ذهن فوتبال دوستان هست درباره بازی پرسپولیس برابر الهلال گفت:« من بارها در زمان فوتبالم با الهلال بازی کرده اما این اولین بار بود که می دیدم فاصله بین الهلال و پرسپولیس اینقدر زیاد بود. به نظر من الهلال 80-90 درصد شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.»


او اضافه کرد:« ما در رده ملی کمتردر آسیا به مشکل می خوریم چون بازیکنان حرفه ای در این تیم داریم که بیشترشان در اروپا بازی می کنند اما در فوتبال باشگاهی ما چنین سطحی از بازیکنان را نداریم. من معتقدم که بازی برگشت خیلی بازی سختی است و تنها توقعم به عنوان یک پرسپولیسی این است که بچه ها به این بازی نگاه حیثیتی داشته باشند و به قول فوتبالی ها مشتی فوتبال بازی کنند.»


حامد کاویانپور که یکی از بازیکنان ایرانی است که طعم حضور در فوتبال باشگاهی ترکیه را چشیده و حتی با مشکلاتی نیز درآنجا مواجه شده در رابطه با مساله مهدی طارمی گفت:« نه فقط من که سهراب بختیاری زاده، رضا شاهرودی و چند بازیکن ایرانی دیگر نیز به فوتبال ترکیه رفتند. فوتبال ترکیه آداب و سروم و قوانین خاصی دارد. حتی قوانین فدراسیون این کشور خیلی متفاوت است. مثلا زمانی که من برای انجام پرونده ام به فدراسیون ترکیه رفتم اجازه نمی دادند که بازیکن وکیلش را برای دفاعیه همراه ببرد. ترکیه یک فدراسیون فوتبال قوی با قوانین جدی و حرفه ای دارد و چون عضو اروپا هستند خیلی قوی در این زمینه کار می کنند.»


او درباره حضورش در ترکیه گفت:« من در پرسپولیس بودم که پیشنهادی به باشگاه آمد و آقای عابدینی مدیرعامل وقت از من خواستند که به ترکیه بروم. هرچه بود گذشت و کلا ترکیه برای بازیکنان ایرانی خوب نبوده است.»

حامد کاویانپور علی کریمی نفت تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی اینجاست: در یک فینال اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت های والیبال لیگ برتر والیبال رومانی و از مرحله نیمه نهایی، تیم آرکاداگالاتی که جواد کریمی پاسور ملی پوش والیبال ایران را در اختیار دارد توانست به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد دینامو بخارست عبور کند و راهی فینال لیگ برتر والیبال رومانی شود.

در این دیدار دشوار، تیم آرکادا گالاتی ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج  25 بر 14، 25 بر 23 و 15 بر 9 برد تا راهی فینال بشود. تیم دینامو بخارست نیز که محمد بربست را بر روی نیمکت داشت ست های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 23 پیروز شد و با قبول این شکست راهی دیدار رده بندی شد.

در این مسابقه هر دو بازیکن والیبال ایران بر روی نیمکت بودند و فقط برای دقایقی وارد زمین شدند،.جواد کریمی نیز تنها یک امتیاز برای آرکادا گالاتی به دست آورد. حالا جواد کریمی و تیمش آرکادا گالاتی منتظر حریفشان در فینال از بین راپید بخارست یا کورونا براسو خواهند بود.

دیگر خبرها

  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • ملی‌پوش ایرانی و لیگ ترکیه: آخرش قشنگ شد
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • پاسور ایرانی اینجاست: در یک فینال اروپایی
  • تساوی در بازی تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ ترکیه
  • کمک داور خارجی VAR در سوپرلیگ ترکیه
  • حضور قلعه‌نویی در باشگاه آلانیا اسپور+ عکس
  • حمایت جالب از فلسطین در یک بازی فوتبال در ترکیه + فیلم