Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تمرين تيم ملي فوتبال ايران در حالي ساعت 16شروع شد که تمامي لژيونرها نيز براي نخستين بار در اين اردو در تمرينات شرکت کردند.

به گزارش ايرنا، پس از صحبت هاي «کارلوس کي روش» سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، مربي بدنساز و دستيار اول تيم هدايت تمرين رو برعهده گرفتند. در ادامه بازيکنان کار با توپ را در دستور کار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کي روش در اين زمان بر عملکرد مربيان و بازيکنان نظارت داشت.
در جريان اين تمرين کادر فني تذکرات لازم را به بازيکنان داده و از آنان مي خواستند دقت بيشتري در اين تمرين داشته باشند. تاکيد کادر فني به بازيکنان در دادن پاس دقيق به يکديگر بود.
در بخش بعدي کادر فني بازيکنان را در گوشه اي از زمين جمع کرده و حرکات سرعتي را در دستور کار قرار داد. تاکيد کادر فني در اين تمرين هماهنگي دست و پا در دويدن هاي سرعتي پس از گام هاي بلند و حفظ تعادل بازيکنان بود.
دروازه بانان در گوشه ديگر زمين زير نظر مربي دروازه بانان تمرين گردند. در ادامه انجام حرکت کششي در دستور کار بازيکنان قرار گرفت.
بعد از اين تمرين به روي خبرنگاران بسته شد.
تيم ملي فوتبال کشورمان روز پنجشنبه از ساعت 18.30 در ديداري دوستانه در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف توگو مي رود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **9118**9144**1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري**سعيد قهرماني انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین روز از اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند.

این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازیهای هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین ادگار داویدز بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهمترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت، بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.

او در پایان گفت: کاری کنید که نه تنها خانواده و پدر و مادر، بلکه مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفر هستید و باید شایستگی خود را ثابت کنید و برای شاد کردن مردم تلاش کنید. شاد کردن مردم؛ یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به ویژه بازیکنان با تجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885718

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • آغاز اردوی تیم ملی؛ بازیکنان آمدند
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم