Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با امضای حکم شهردار جدید اصفهان از سوی وزیر کشور، مراسم معارفه وی ابتدای هفته آینده برگزار می‌شود.

فتح‌الله معین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به امضای حکم شهردار اصفهان از سوی وزیر کشور اظهار داشت: حکم ایشان توسط وزیر کشور امضا شده و به معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور وزارت کشور ابلاغ شده و با توجه به اینکه قرار است یک جلسه توجیهی در تهران در حضور معاون وزیر کشور برگزار شود، مراسم تودیع و معارفه ابتدای هفته آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معین تصریح کرد: وی رسماً شهردار اصفهان است و با توجه به امضای حکم، پیش از مراسم معارفه نیز در محل کار خود نیز حضور پیدا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که شهردار جدید اصفهان تلاش، خدمت و قانون‌گرایی را در دستور کار خود قرار دهد و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

به گزارش تسنیم، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان دقایقی پیش با اعلام خبر امضای حکم شهردار اصفهان اظهار داشت: حکم قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان دقایقی پیش از سوی وزیر کشور امضا شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب، قدرت‌الله نوروزی رسماً شهردار کلانشهر اصفهان شد.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد