Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۶ را یک هزار و ۸۱۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی با اعلام اين خبر اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) نیمه‌متمرکز سال ۹۶ از چهارشنبه ۱۲ مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۱۶ نفر در ۸۷۵ کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ پذیرفته می‌شوند، گفت: مهلت ثبت‌نام برای تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۶ از ۱۶ مهر ماه آغاز می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور افزود: داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور از روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه تا روز شنبه ۲۲ مهر ماه نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

در همین زمینه: زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه‌های دولتی و آزاد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079840 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد