Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:58:33 GMT

10راه حل جالب براي سيم هاي اضافه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۳۵۷۸

10راه حل جالب براي سيم هاي اضافه

خبرگزاري آريا -

تقريباً همه گجت هاي ديجيتال ما سيم ها و کابل هاي مختلفي براي شارژ شدن و يا اتصال به کامپيوتر و... دارند. همچنين اغلب ما دل خوشي از وجود اين کابل هاي مزاحم در اطراف ميز کار خود نداريم. اما فعلاً راهي براي حذف اين کابل ها وجود ندارد؛ پس بهتر است به جاي غز زدن راهي براي نظم دادن انها پيدا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه 10 ابزار خلاقانه براي مديريت و نظم دادن به سيم ها و کابل هاي مزاحم را مشاهده کنيد.
با استفاده از اين نگهدارنده جذاب که در شش رنگ عرضه شده، مي توانيد کابل جمع شده خود را ثابت نگه داريد.

اين کليپس هاي چسبنده را قبلاً هم در نارنجي ديده ايد. چيزي که اغلب ما را عصبي مي کند، افتادن کابل ها از روي ميز است. حتي بدتر از آن خم شدن و يافتن سر کابل و بازگرداندن دوباره آن به روي ميز مي باشد. اگر از اين نگهدارنده استفاده کنيم، مي توانيم به راحتي سر کابل هاي مختلف را در آن قرار دهيم تا دوباره از روي ميز سُر نخورند.براي خريد شش تاي آنها بايد 10 دلار بپردازيد.

با اين ميمون بازيگوش مي توانيد يک دسته از کابل ها را به راحتي جمع و جور کنيد.

اين جعبه سر راه کابل هاي شما قرار مي گيرد. وقت صرف نکنيد و براي جمع کردن اساسي کابل هاي خود هم فسفر نسوزانيد؛ همه کابل ها را به همراه سه راهي برق در اين جعبه بريزيد و فقط دو سر انها را بيرون بياوريد. اينطوري خيلي قشنگ تر است نه؟

اگر کابل هاي مشابهي داريد که به يک پريز وصل کرده ايد، و هنگام جدا کردن آنها نمي دانيد کداميک مربوط به کدام وسيله است، اين نشانگرهاي رنگي براي شما است.

شارژر جمع و جور مک بوک تنها براي جمع کردن کابل نازک راه حل دارد. اما اگر شما از کابل دوم آن نيز استفاده مي کنيد، شايد اين وسيله که بر روي شارژر نصب مي شود، به شما در جمع کردن هر دو کابل هم کمک کند. براي کم حجم کردن شارژر مک بوک مناسب است؟

اين يکي را قبلاً هم در نارنجي ديده ايد. اگر مي خواهيد به جاي ميخ دو پا از يک نگهدارنده زيبا تر استفاده کنيد، ميخ مخصوص با طرح پرنده و برگ، انتخاب مناسبي براي شما است.

کابل هاي نازک خود را مانند ماکاروني در اين چنگال جمع و جور کنيد.

استفاده از اين وسيله پلاستيکي هم علاوه بر جمع و جور کردن سيم شارژر، يک جاي امن و مناسب براي موبايل فراهم مي کند و ديگر موبايل شما روي زمين در خطر لگد خوردن نيست.

اين مارپيچ جذاب هم راه حل مناسبي براي جلوگيري از افتادن کابل ها از روي ميز است



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه رودپی این شهرستان، اکیپی از این پاسگاه برای شناسایی سارق یا سارقان تشکیل شد.

او افزود: پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت، مأموران پاسگاه رودپی ساری با گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه، یک سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غالفگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت در سطح شهرستان ساری اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و ارجاع وی به مراجع قضایی در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های مشکوک افراد معلو م الحال، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • سفر گروه پزشکی ترکیه به کابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد