Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@10:12:41 GMT

جنگ نرم مرد می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۴۸۵۲

جنگ نرم مرد می‌خواهد

یادداشت شهید حججی درباره جنگ نرم که همسر شهید جهت ملاحظه متون آن ، تقدیم رهبر انقلاب اسلامی کردند.
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه شنبه در جریان دیدار با خانواده شهید محسن حججی یادداشت ایشان درباره جنگ نرم را رویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادداشت شهید حججی که درباره جنگ نرم نوشته بودند، مورخ ۹۶/۷/۱۱ توسط همسر ایشان به رویت رهبر انقلاب رسید.ایشان نوشته بودند:" جنگ جنگ است چه سخت باشد و چه نرم ... عده ای رابا جسمشان می کشند و عده ای را با فرهنگشان.... هشت سال زدند و زدند و زدند ...خواستند ریشه اسلام را بزنند، بیشتر رشد کرد.چندین سال است از شاخ و برگ ها شروع کرده اند؛ کمر بسته اند کل درخت را بسوزانند؛از جنگ نرم غافل نشوید...جنگ نرم مرد می خواهد محکم و استوار...شاید گلوله و ترکشی نباشد اما...طوری ذهنت را هدف گرفته اند که حواست نباشد خوردی.اگر فشنگت بزنند می شوی الگو،​مایه افتخار اما اگر نیرنگت بزنند چه...؟خواهرم ، برادرم خیلی حواست به سنگرت باشد.چادرت، ایمانت، غیرتت، درست همه و همه را هدف گرفته اند... همه را ...دشمن جنگ نرم را از جنگ سخت جدی تر گرفته است... مبادا تو به بازی بگیری که باخته ای...فرهنگ تو ، ایمان تو ، عقیده تو، همه و همه برای توست و دشمن فقط به فکر گرفتن آن از توست...ایمانت را ازت بگیرند چه چیز دیگری داری؟...خیلی حواست باشد.دشمن تو جلوی خدای خودش ایستاد چه برسد به تو...جنگ نرم،جنگ نرم، جنگ نرم... را جدی بگیرید... "

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است

حجت‌الاسلام قرائتی گفت: هر کاری که دشمن را جر بدهد عصبانی کند و منفجر کند، عمل صالح است رئیس ستاد اقامه نماز کشور در همایش گرامیداشت مقام استاد: بنده هم به عنوان یک ایرانی از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران خوشحالم و تشکر می‌کنم، قرآن می‌گوید هر کاری که انجام دهید و دشمن را عصبانی کند، عمل صالح محسوب می‌شود. هر کاری که دشمن را جر بدهد و منفجر کند، عمل صالح است. توصیه می‌کنم که به کار‌های رسمی و در چارچوب تعیین شده قانع نشوید، بلکه خودتان دست به کار شوید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رخنه به قلب دشمن
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان